Snel laden reacties Deel 2
Moderator: Moderator Team
-
Snel laden reacties Deel 2
dit stond in een vraag
--------------------------------------------------------------------
beste Spotnetters ik wil graag als verbetering zien dat de reacties snel geladen worden.Ik heb al geprobeerd met mijn isp server als header in te stellen dan laden de reacties inderdaad snel alleen kan ik dan als keerzijde geen oude spots openen vandaar dat ik wacht op de volgende relaese van Spotnet, en hopelijk in de volgende release is de problematiek van de reacties laden verholpen.
-------------------------------------------------------
dit was het antwoord
Zet deze regel eens bij je headers:
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
----------------------------------------------------------------------------------------
mijn vraag is hoe en waar zet ik deze regel
--------------------------------------------------------------------
beste Spotnetters ik wil graag als verbetering zien dat de reacties snel geladen worden.Ik heb al geprobeerd met mijn isp server als header in te stellen dan laden de reacties inderdaad snel alleen kan ik dan als keerzijde geen oude spots openen vandaar dat ik wacht op de volgende relaese van Spotnet, en hopelijk in de volgende release is de problematiek van de reacties laden verholpen.
-------------------------------------------------------
dit was het antwoord
Zet deze regel eens bij je headers:
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
----------------------------------------------------------------------------------------
mijn vraag is hoe en waar zet ik deze regel
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: Snel laden reacties Deel 2
c:\programdata\spotnet
ga naar servers.xml
vul het in
markeer het bestand als alleen lezen
ga naar servers.xml
vul het in
markeer het bestand als alleen lezen
-
zet ik het er bij of moet ik regel(s) weghalen
nu staat er bij mij
------------------------------------------------------------------------------------------------
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="ssl.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
nu staat er bij mij
------------------------------------------------------------------------------------------------
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="ssl.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="4" />
</Spotnet>
-
Hartelijk dank werkt nu een stuk sneller en de reactie knop werkt nu ook
prima, sluiten we dit topic af
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb
niet eens met het slotje?, stuur me even een pb