Weinig spots in database
Moderator: Moderator Team
-
Weinig spots in database
Beste,
Spot-lite haalt maar heel weinig spots op. In spotnet daar in tegen zie ik ze wel allemaal (denk ik)
Momenteel via een Eweka server.
Iemand een idee?
Spot-lite haalt maar heel weinig spots op. In spotnet daar in tegen zie ik ze wel allemaal (denk ik)
Momenteel via een Eweka server.
Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door MGB-hero op 28 feb 2011, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 41
Re: [probleem] Weinig spots in database
Eweka werkt beter met een eigen text/header-server. Helaas bestaat die mogelijkheid nog niet in Spotlite.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Oh, nog geen oplossing voor dus?
Andere UseNet provider gaat ook niet helpen?
Andere UseNet provider gaat ook niet helpen?
-
Misschien is er een andere oplossing, maar die wil ik zelf eerst even uitproberen. Kom hier nog op terug.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik probeer nu via een andere server die spots binnen tehalen maar dat wil nog niet vlotten.
Hou me op de hoogte wil je!
Hou me op de hoogte wil je!
-
Re: Weinig spots in database
Ik heb het zelfde probleem (ook met eweka). Ik kan maar ongeveer 5 dagen oude spots bekijken. Hopenlijk komt er snel een oplossing .
-
Het is mogelijk om een database welke alleen de headers van de spots weergeeft. Die van je provider bijvoorbeeld. Zolang de free.pt maar erg compleet is. Hierna kun je de server van eweka weer instellen, zodat je de rest van de gegevens ook ziet.
De informatie die je dan kan benaderen hangt af van de retentie van Eweka.
Welke server je hiervoor zou kunnen gebruiken heb ik nog geen antwoord op, maar ik hoop dat je hiermee een redelijk aanknopingspunt hebt
De informatie die je dan kan benaderen hangt af van de retentie van Eweka.
Welke server je hiervoor zou kunnen gebruiken heb ik nog geen antwoord op, maar ik hoop dat je hiermee een redelijk aanknopingspunt hebt

-
Je kan ook een database downloaden voor spotlite.
Zoek op '*knip*' of in een *knip* op '*knip*'
als je dat doet kan je een database vinden. Is er wel eentje van al 2 weken oud. Maar altijd beter als niks toch?
als je dat doet kan je een database vinden. Is er wel eentje van al 2 weken oud. Maar altijd beter als niks toch?

Het is niet toegestaan om NZB links of bestanden te vermelden/aanbieden in berichten.
- Ep Woody
-
Waarom zou je niet naar een database bestand mogen verwijzen? Dit heeft toch 0,0% te maken met auteursrechtelijk beveiligde bestanden?Renzzie schreef:Je kan ook een database downloaden voor spotlite.
-
Omdat het voor ons niet te achterhalen of een bestand of verwijzing legaal is of niet. Om die reden accepteren wij totaal geen verwijzingen naar bestanden in de nieuwsgroepen.