maakt verbinding op niet toegestane manier
Moderator: Moderator Team
-
maakt verbinding op niet toegestane manier
Hallo, mijn dochter gebruikte altijd ftd maar aangezien dat verdwijnt moet mama een nieuwe oplossing zoeken.
Ik kwam algauw op spotnet uit dus dat heb ik netjes gedownload en geinstalleerd.
Tot zover geen problemen..
Zodra ik het programma opstart komt netjes het schermpje waar je de gegevens van de provider in kan vullen.
Dat doe ik dan ook.
Maar als ik dan op verbinden klik krijg ik het volgende bericht:
Kan geen verbinding maken met de server.Er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een
volgens de toegangsmachtigingen niet toegestane manier 195.114.242.12:119
Nou heb ik sinds 3maanden lightningusenet.com en nooit geen problemen met downloaden gehad
Ik hoop dat iemand een antwoord voor me weet zodat mijn dochter gauw weer kan downloaden
Ik kwam algauw op spotnet uit dus dat heb ik netjes gedownload en geinstalleerd.
Tot zover geen problemen..
Zodra ik het programma opstart komt netjes het schermpje waar je de gegevens van de provider in kan vullen.
Dat doe ik dan ook.
Maar als ik dan op verbinden klik krijg ik het volgende bericht:
Kan geen verbinding maken met de server.Er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een
Nou heb ik sinds 3maanden lightningusenet.com en nooit geen problemen met downloaden gehad
Ik hoop dat iemand een antwoord voor me weet zodat mijn dochter gauw weer kan downloaden
Re: maakt verbinding op niet toegestane manier
lijkt een melding van je firewall of virus software te zijn.
Schakel deze eens achter elkaar uit om te testen welke het is
Schakel deze eens achter elkaar uit om te testen welke het is
-
oh oh oh wat dom van mij
antivirus console stond uit dus ik kreeg geen melding om spotnet toe te staan
Nu dus wel
Mijn dank is groot
Nu ga ik gauw kijken hoe het werkt

antivirus console stond uit dus ik kreeg geen melding om spotnet toe te staan

Nu dus wel

Mijn dank is groot

Nu ga ik gauw kijken hoe het werkt

-
- Leeftijd: 69
195.114.242.12 is een Nederlandse locatie?!? En wel in een buitenwijk van Dronten, terwijl Lightning Zwitsers is.Kattepoes schreef: Kan geen verbinding maken met de server.Er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een
Ik vermoed dat je instellingen niet helemaal goed staan.
Serveradres zou moeten zijn; news.LightningUsenet.com Let op, letters zijn "casesensitive" oftewel hoodfdletter gevoelig.

geen probleem - we zijn er om elkaar te helpen hier
veel spotnet plezier
veel spotnet plezier
-
ik heb dus hetzelfde probleem ik heb de firewall al uitgezet en mijn virusscanner staat ook uit maar iedere keer krijg ik het zelfde bericht.
Op mijn vaste computer heeft spotnet altijd gewerkt tot vandaag dan, mijn 2 laptops doen het wel gewoon .
Spotnet verwijderd met revo uninstall en daarna weer erop gezet dit heft ook niet geholpen.
Iemand een oplossing?
Op mijn vaste computer heeft spotnet altijd gewerkt tot vandaag dan, mijn 2 laptops doen het wel gewoon .
Spotnet verwijderd met revo uninstall en daarna weer erop gezet dit heft ook niet geholpen.
Iemand een oplossing?
ik neem aan dat je bedoelt met hetzelfde bericht het bericht 'maakt verbinding op niet toegestane manier'?
deze melding moet echt vanuit je firewall of virus software komen, zeker als je laptops het gewoon doen (neem wel even aan dat je exact dezelfde servers.xml instellingen gebruikt).
welke virus software heb je en hoe heb je die uitgezet?
deze melding moet echt vanuit je firewall of virus software komen, zeker als je laptops het gewoon doen (neem wel even aan dat je exact dezelfde servers.xml instellingen gebruikt).
welke virus software heb je en hoe heb je die uitgezet?
-
ik heb microsoft essentials en die heb ik verwijderd en daarna weer spotnet geprobeerd maar helaas weer de zelfde foutmelding firewaal van microsoft had ik ook uit gezet.
het enigste wat ik veranderd heb is een andere draadloze router maar ook die heb ik los gekoppeld .
Op mijn laptops zit trouwens ook microsoft essentials
het enigste wat ik veranderd heb is een andere draadloze router maar ook die heb ik los gekoppeld .
Op mijn laptops zit trouwens ook microsoft essentials
kun je even je exacte foutmelding op het scherm hier posten en ook wanneer deze precies optreedt?
-
dit krijg ik te zien als ik spotnet aan klik en het logo van spotnet verschijnt
dit krijg ik te zien als ik spotnet aan klik en het logo van spotnet verschijnt