Time out
Moderator: Moderator Team
-
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
Re: Time out
Hoi,
Ook ik krijg steeds een time out, mijn server is tweaknews.
Komt dit mogelijk door overbelasting van alle FTDers die hier naar toe verhuizen.
Groetjes, Rob
Ook ik krijg steeds een time out, mijn server is tweaknews.
Komt dit mogelijk door overbelasting van alle FTDers die hier naar toe verhuizen.
Groetjes, Rob
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Dat kan. Je kan eventueel (tijdelijk) een gratis server gebruiken om je spots binnen te halen: viewtopic.php?f=1&t=5robbrink schreef: Komt dit mogelijk door overbelasting van alle FTDers die hier naar toe verhuizen.
Je kan dan ook nog instellen dat je via een andere server download. Op het forum staan daar als genoeg topics over.....
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
-
Na het forum hier te hebben gelezen heb ik de laatste versie van spotnet gedownload en het een en ander aangepast.
Zoals de header server, de database via news2.neva.ru opgehaald en veranderd in mijn eigen tweaknews,wat filters aangepast, ervoor gekozen om alleen de Nzb te downloaden en mijn newsreader de rest te laten doen,wat filters en de imagemap vervangen.
Ik word steedts enthousiaster en nu werkt het naar behoren en heb geen Time Out problemen meer.
Zoals de header server, de database via news2.neva.ru opgehaald en veranderd in mijn eigen tweaknews,wat filters aangepast, ervoor gekozen om alleen de Nzb te downloaden en mijn newsreader de rest te laten doen,wat filters en de imagemap vervangen.
Ik word steedts enthousiaster en nu werkt het naar behoren en heb geen Time Out problemen meer.