Image software
Moderator: Moderator Team
-
Image software
Met welk programma kan je de images maken voor spotnet.
Als ik zelf filters wil toevoegen onder de juiste genre, dan moet je ook een juiste image hebben.
Als ik zelf filters wil toevoegen onder de juiste genre, dan moet je ook een juiste image hebben.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Image software
Je wilt je eigen custom images maken?
Dat kan met verschillende programma's, bijv. Adobe Photoshop, mocht je geen zin hebben daar tijd in te steken, dan staan er ook wat filters met afbeeldingen in de kennisbank (viewforum.php?f=6).
Dat kan met verschillende programma's, bijv. Adobe Photoshop, mocht je geen zin hebben daar tijd in te steken, dan staan er ook wat filters met afbeeldingen in de kennisbank (viewforum.php?f=6).
-
- Leeftijd: 41
Dit kan ook gewoon met Paint, of met GIMP (gratis en open source)
Spotnet accepteerd niet alleen ICO-bestanden maar ook PNG, en vast ook vele anderen.
Spotnet accepteerd niet alleen ICO-bestanden maar ook PNG, en vast ook vele anderen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ik had met paint een bestaande bmp aangepast en onder een andere naam opgeslagen. Die werkt du sniet goed.
Zijn er dan bepaalde voorwaarden waaraan zo'n afbeelding (bmp) moet voldoen?
Ik ga ook even kijken bij de kennisbank
Zijn er dan bepaalde voorwaarden waaraan zo'n afbeelding (bmp) moet voldoen?
Ik ga ook even kijken bij de kennisbank
kijk even naar freeware, bijvoorbeeld: http://icofx.ro/
en ja als het nog niet niet lukt even doorvragen bij de filter experts van dit forum
ik sluit dit draadje nu af.
en ja als het nog niet niet lukt even doorvragen bij de filter experts van dit forum
ik sluit dit draadje nu af.