502 fout melding

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

gerstr
Answers: 0

Re: 502 fout melding

Bericht door gerstr »

dan:
-ofwel je bent geen administrator en hebt geen rechten in de betreffende folder
-ofwel de file staat nog steeds op read-only

flaxjef

Bericht door flaxjef »

@ mark1979 dan heb je die file nog ergens anders open staan waarschijlijk.
Probeer je computer anders ff opnieuw op te starten
Afbeelding
Er zijn 3 soorten mensen - Zij die kunnen tellen, en zij die niet kunnen tellen!

mark1979
Usenet: eweka
Internet: kpnplanet
Leeftijd: 46

Bericht door mark1979 »

ik ben administrator want dat staat onder me naam in configurtiescherm. Ik klik op eigenschappen van server.xml vind alleen lezen uit dan vraagt hij "u heeft administrator bevoegdheden nodig om deze kenmerkerken te wijzigen klik op ok om door te gaan" dat doe ik dan ook en dan is het vinkje bij alleen lezen uit. vervolgens verander in mijn server van

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

in de volgende:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="105895" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader20.eweka.nl" Username="105895" Password="xxxxxxB" Port="119" SSL="0" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="105895" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

vervolgens klik in het kladblok op "opslaan" dan vraagt hij in welke map en dan kies is de map waarin de server.xml staat. dan zegt hij dat die in deze map al bestaat en of ik deze wil weizigen en dan klik ik op ok. Dan zegt hij toegang geweiger.

op de plaats van de kruisjes heb ik mijn ww gezet zoals ik hem ken bv 0101AZ. Moet dit niet gecodeerd zijn????

alvast bedankt

CoBra850
Usenet: Ziggo
Internet: Eweka

Bericht door CoBra850 »

ik werk met Ziggo en Eweka en zo ziet mijn werkende code eruit

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

mark1979
Usenet: eweka
Internet: kpnplanet
Leeftijd: 46

Bericht door mark1979 »

het verandren is me gelukt me server ziet er nu als volgt uit:

Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.100" Username="105895" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="105895" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet

nu alleen nog de vraag hoe laat ik mijn knoppen/balken in het vakje filters er net zo uit zien als in het oude ftd???

alvast bedankt

gerstr

Bericht door gerstr »

fijn dat ook deze weer werkt Mark - veel plezier!

voor de FTD look verwijs ik je graag naar onze kennisbank:
viewforum.php?f=6

daar ook verder je vragen over FTD look stellen ajb

dit topic gaat op slot
niet eens met slotje, stuur me een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer