Start niet op

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Sjoerdyo
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2011, 12:04
Answers: 0

Start niet op

#1

Bericht door Sjoerdyo »

Als ik Spotnet wil opstarten zie ik het icoon van Spotnet in het midden van mijn beeld, ik wacht dan even en dan krijg ik ineens onderstaande melding van Windows.

Afbeelding

Oftewel, er gebeurt niets en hij stopt ineens met opstarten. Het is mij 1 keer gelukt, geen idee wat er toen anders was, maar toen startte hij op. Toen ik daarna Spotnet weer probeerde op te starten ging het weer mis.

Ik heb de nieuwste versie van Microsoft Framework (4.0), Windows Vista en AVG antivirus.

Ik heb al meerdere keren Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde geldt voor Microsoft Framework. Wat is er toch aan de hand...?

gerstr
Answers: 0

Re: Start niet op

#2

Bericht door gerstr »

spotnet sluit niet altijd even goed af (meerdere topics hier op het forum over). Kijk even onder taakbeheer of dit voor jou ook geld.

check ook ff: viewtopic.php?f=6&t=746&p=6234&hilit=sp ... iten#p6234

Topicstarter
Sjoerdyo
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2011, 12:04
Answers: 0

Re: Start niet op

#3

Bericht door Sjoerdyo »

Helaas... Heb het scriptje even gemaakt en gerund, maar geen verschil...

gerstr
Answers: 0

Re: Start niet op

#4

Bericht door gerstr »

gooi je spotnet.exe.config file eens even weg en start spotnet daarna op

Topicstarter
Sjoerdyo
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2011, 12:04
Answers: 0

Re: Start niet op

#5

Bericht door Sjoerdyo »

Ook geen succes :( Weer dezelfde melding...

gerstr
Answers: 0

Re: Start niet op

#6

Bericht door gerstr »

start je computer eens in safe mode op en daarna spotnet

graag ff testen

stroopwafel
Berichten: 518
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
Answers: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Locatie: Snoepjesland
Leeftijd: 30

Re: Start niet op

#7

Bericht door stroopwafel »

en als je spotnet.exe als administrator uitvoert?

easytech
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2011, 17:48
Answers: 0

Re: Start niet op

#8

Bericht door easytech »

ik heb precies het zelfde , .net 4 geinstalleerd , spotnet geinstalleerd en provider gegevens ingevuld en daarna op gestart en het werkte spotnet afgesloten en krijg hem nu niet meer opgestart .
ben nog aan het zoeken wat het is !

Topicstarter
Sjoerdyo
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 feb 2011, 12:04
Answers: 0

Re: Start niet op

#9

Bericht door Sjoerdyo »

stroopwafel schreef:en als je spotnet.exe als administrator uitvoert?
Maakt geen verschil...

javano
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2011, 16:36
Answers: 0

Re: Start niet op

#10

Bericht door javano »

Ik sukkel ook al de hele dag met hetzelfde probleem, geen verbinding mogelijk en als ik spotnet opnieuw start en installeer en de nieuwste versie etc. blijft het probleem aanwezig. download snelheid van Ziggo normaal met newsleechter 2,5 mb/s en max 250kb/s
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer