Probleem modem / internet verbinding

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
mwtrax
Answers: 0

Probleem modem / internet verbinding

Bericht door mwtrax »

teneerste bij ik blij met spotnet

maar heb steeds problemen met downloaden 700 kb/s haalt hij het binnen maar na 1 a 2 min gaat het downloaden naar 0

ik heb windows 7 gebruik een modem van xs4all speedtouch en gebruik een payserver voordeligusenet en gebruik avg 2011

wat moet ik doen verbinding gaat steeds uit en moet steeds computer opstarten en dan weer 2min downladen

mvgr mwtrax

Ep Woody
Leeftijd: 40

Re: Probleem modem / internet verbinding

Bericht door Ep Woody »

Je kan eens proberen om je virusscanner uit te zetten. Wellicht gooit die roet in het eten?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
mwtrax

Bericht door mwtrax »

Ep Woody schreef:Je kan eens proberen om je virusscanner uit te zetten. Wellicht gooit die roet in het eten?
AVG uitgezet zelfde probleem alsnog bedankt ep gr mwtrax

gerstr

Bericht door gerstr »

welke news server provider heb je precies mwtrax?
doe je de download ook met spotnet of ander programma?

Topicstarter
mwtrax

Bericht door mwtrax »

gerstr schreef:welke news server provider heb je precies mwtrax?
doe je de download ook met spotnet of ander programma?
heb payserver voordelig usenet en gebruik alleen spotnet 1.5.60
haalt alles binnen mvgr mwtrax

gerstr

Bericht door gerstr »

wat bedoel je met haalt alles binnen? Zie je alle spots in Spotnet bedoel je? Ik begreep nu juist dat je niet alles binnen krijgt.

Download je over SSL connectie of regulier?

kun je je servers.xml eens even hier posten (zonder wachtwoord)?

Topicstarter
mwtrax

Bericht door mwtrax »

gerstr schreef:wat bedoel je met haalt alles binnen? Zie je alle spots in Spotnet bedoel je? Ik begreep nu juist dat je niet alles binnen krijgt.

Download je over SSL connectie of regulier?

kun je je servers.xml eens even hier posten (zonder wachtwoord)?
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

regulier en bedoelde de spots binnenhalen in spotnet dat lukt, alleen de spot downloaden stopt ermee na 2 min van 700 kb/s naar 0 en verbinding internet geeft driehloek met uitroepteken

gerstr

Bericht door gerstr »

verander eens in:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

ik hoor het graag

Topicstarter
mwtrax

Bericht door mwtrax »

gerstr schreef:verander eens in:

<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
</Spotnet>

ik hoor het graag
nog steeds hetzelfde probleem mvrg mwtrax

gerstr

Bericht door gerstr »

en het volgende:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer