spotnet 1.5.60 Time-outs

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Zombymario
Answers: 0
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Re: spotnet 1.5.60 Time-outs

Bericht door Zombymario »

Misschien is dit niet echt de ultieme oplossing maar misschien wel handig: viewtopic.php?f=3&t=67

Wat je moet doen is dit:

Ga naar (voor Windows Vista/7) c:\ProgramData\Spotnet en op servers.xml in klasblok.
Ga naar (voor Windows XP) C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet

Verander de regels naar dit:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="VUL HIER JE EWEKA ADRES IN" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="VUL HIER JE EWEKA ADRES IN" Username="JOUW USER NAME" Password="JOUW PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
sla het bestand op en vink bij eigenschappen "alleen lezen" aan (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).

Nu haalt news2.neva.ru de spots op maar download je nog steeds met Eweka.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD

webtek

Bericht door webtek »

Ik heb ook een ping gedaan en het ip adres eringezet en inderdaad nu werkt het als een speer en de download gaat ook sneller
dank voor de optie

Mustang5.0

Bericht door Mustang5.0 »

willemjanvv schreef:Ik wacht wel af dan, op dit moment is spotnet alleen voor mij te gebruiken voor spots vanaf 13 februari. (2500 headers haalt hij binnen, meer niet). Vreemd wat vanochtend werkte het nog goed. Moet dus wel aan Eweka liggen.

We wachten af!
En ook ik heb dit, ik had het niet bij 1.41, toch maar weer terug misschien? :roll:

Mustang5.0

Bericht door Mustang5.0 »

Helaas deze werkt ook niet meer met SSL en de gewone newsreader van Eweka.
Dit terwijl ik via een NZB gevonden in een Search machine wel kan downloaden met SSL van Eweka

tigris74
Usenet: sunny
Internet: upc

Bericht door tigris74 »

als je bij adres 81.171.88.252 invult en poort 563(ssl) gebruikt loopt spotnet weer als een trein.

info komt van slimme mensen van FTD,dus jongens weer bedankt

tigris74
Usenet: sunny
Internet: upc

Bericht door tigris74 »

adres 81.171.88.252 invullen en poort 563(ssl) gebruiken.
loopt spotnet weer als een trein !

Met dank aan de mensen op FTD

grensstreek

Bericht door grensstreek »

Seuke schreef:zelfde probleem hier i.c.m. Eweka. Zou fijn zijn als iemand de oplossing, die in de kapotte link stond, zou kunnen herhalen.

thanks!

Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer