Geen info bij spotnet-lite
Moderator: Moderator Team
-
Geen info bij spotnet-lite
Na alle problemen die ik had met spotnet, heb ik nu maar spotnet-lite geïnstalleerd.
Dat werkt een stuk beter, loopt niet vast, echter ik krijg bij de aangeklikte spots geen informatie.
Ik kan wel zien wie het heeft gepost, maar niet onder welke bestandsnaam en in welke groep.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Dat werkt een stuk beter, loopt niet vast, echter ik krijg bij de aangeklikte spots geen informatie.
Ik kan wel zien wie het heeft gepost, maar niet onder welke bestandsnaam en in welke groep.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
-
Re: Geen info bij spotnet-lite
SpotLite heeft een eigen topic: SpotLite topic
Over dit probleem zie o.a vanaf dit bericht.
Word waarschijnlijk veroorzaakt door een beschadigde header.
Welke usenet provider gebruik je?
Mogelijk kunnen we een lijst maken met servers die problemen hebben.
Servers gemeld met dit probleem (alle drie zijn wederverkoper van News-Service Europe B.V):
Newsgrabber (news.newsgrabber.nl
I-Telligent (news.i-telligent.com)
LightningUsenet (news.lightningusenet.com)
Deze 3 hebben het zelfde ipadres (195.114.242.12).
Kwam dit mooie overzicht tegen. Grote kans dat al deze server providers niet werken met SpotLite.
Dit probleem is specifiek voor SpotLite via Spotnet werken bovenstaande servers wel.
Via news.news-service.com kan via ssl verbinding gemaakt worden (anders klopt het ssl certificaat niet).
Over dit probleem zie o.a vanaf dit bericht.
Word waarschijnlijk veroorzaakt door een beschadigde header.
Welke usenet provider gebruik je?
Mogelijk kunnen we een lijst maken met servers die problemen hebben.
Servers gemeld met dit probleem (alle drie zijn wederverkoper van News-Service Europe B.V):
Newsgrabber (news.newsgrabber.nl
I-Telligent (news.i-telligent.com)
LightningUsenet (news.lightningusenet.com)
Deze 3 hebben het zelfde ipadres (195.114.242.12).
Kwam dit mooie overzicht tegen. Grote kans dat al deze server providers niet werken met SpotLite.
Dit probleem is specifiek voor SpotLite via Spotnet werken bovenstaande servers wel.
Via news.news-service.com kan via ssl verbinding gemaakt worden (anders klopt het ssl certificaat niet).
-
Bedankt voor je reactie. Ik zal kijken in de topic van spotnet lite. Ik wist niet dat die ook bestond, ben hier namelijk nieuw.
-
- Leeftijd: 41
Er is een nieuwe versie uit van Spotlite. 1.0 RC1. Ik heb deze versie net geinstalleerd en met dezelfde server als jij gebruikt. Hierbij krijg ik bij een deel de informatie wel te zien, en bij een deel niet. Heel vreemd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Heb ook net de nieuwe versie geinstalleerd, maar ik ben dat probleem nog niet tegengekomen en heb al aardig wat spots getest

Er zijn 3 soorten mensen - Zij die kunnen tellen, en zij die niet kunnen tellen!
-
- Leeftijd: 41
viewtopic.php?f=26&t=903
Met de versie RC2 is het probleem opgelost.
Ik sluit dit topic. Mocht het probleem toch nog niet opgelost zijn, stuur dan even een PB, zodat ik hem kan heropenen.
Met de versie RC2 is het probleem opgelost.
Ik sluit dit topic. Mocht het probleem toch nog niet opgelost zijn, stuur dan even een PB, zodat ik hem kan heropenen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.