Fout tijdens het starten van SABnzbd

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Fajalobi
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2025, 11:12
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Gender:

Fout tijdens het starten van SABnzbd

#1

Bericht door Fajalobi »

Na ingebruikname van Spotnet Classic 1.9.2.0 krijg ik tijdens het opstarten onregelmatig een foutmelding van SABnzb.
Hierover loopt ook al een soort van discussie in de reacties op Spotnet. Na het wegdrukken (ok knop) van deze melding functioneert Spotnet normaal, prima zelfs zou ik zeggen. Op verzoek van Harper plaats ik hier de gegenereerde Server & Systeeminfo en een screenshot van het optreden.
Weet niet of de screenshot (png) erin is gekomen, doe dat voor het eerst

OS: Windows 11 Pro for Workstations (v10.0.26100) | X64 | Nederlands
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Xeon(R) W-2133 CPU @ 3.60GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 64 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.8.09032
Anti-Virus/Firewall: Geen antivirussoftware gevonden.
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.26100.5074
ieframe.dll gemaakt op: 11-09-2025 08:37 | gewijzigd: 11-09-2025 08:37
Pad: C:\Program Files\Spotnet -> (Normale installatie)
Spotnet.exe v1.9.2.0 | SABnzbd\SABnzbd.exe v4.5.3.0
Downloadknop: Downloaden (ongewijzigd)
Spoiler: show

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Username="******" Password="******" Port="443" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Username="******" Password="******" Port="443" SSL="1" Connections="30" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="******" Password="******" Port="443" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Spotnet Classic SST v1.0e


Afbeelding
Spot-net.nl Forums : Disclaimer