Spotnet Classic v1.9.1.1
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 okt 2011, 09:54
- Usenet: eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 70
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
verbindingen staan hier op 50 werkt ook niet, op 30 werkt ook niet, blijft allemaal het zelfde
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 okt 2011, 09:54
- Usenet: eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 70
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
verbindingen staan hier op 50, terug gezet naar 30 werkt ook niet naar 20 ook niet het werkt allemaal niet !!
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 443
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
Dat was te verwachten.... boven de 20 zal echt geen verschil gaan maken.
Worden de downloads op een harde schijf gezet of op een SSD? Ik vermoed een gewone harde schijf en dan zal dat de bottleneck zijn.
Worden de downloads op een harde schijf gezet of op een SSD? Ik vermoed een gewone harde schijf en dan zal dat de bottleneck zijn.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 okt 2011, 09:54
- Usenet: eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 70
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
nee wordt wel duidelijk op SSD gezet, heb net getest maakt geen verschil helaas
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 443
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
Dan weet ik het verder ook niet....
Misschien het enige wat je nog kan proberen is of je virusscanner invloed heeft, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat het grote verschil maakt.
Misschien het enige wat je nog kan proberen is of je virusscanner invloed heeft, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat het grote verschil maakt.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
Je kunt met spotnet ook een extern geïnstalleerde sabnzbd gebruiken. Als die het wel goed doet is dat de oplossing voor jou.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Gisteren, 23:05
- Usenet: EWEKA
- Internet: Ziggo
- Gender:
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
het lukt niet om de database opnieuw te creeren. Hij is wel leeg maar ik krijg het niet voor elkaar om de database weer te vullen (liefst met een jaar of 2 tot 3 gegevenes (meer mag ook)
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 443
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Re: Spotnet Classic v1.9.1.1
heb je de database helemaal verwijderd?
Spotnet afsluiten
C:\ProgramData\Spotnet
*******.dbs en *******.dbc Verwijder deze 2 bestanden
Kijk of het nu wel lukt
Spotnet afsluiten
C:\ProgramData\Spotnet
*******.dbs en *******.dbc Verwijder deze 2 bestanden
Kijk of het nu wel lukt
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml