vraag stellen op spotnet classic

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
harryvs
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2023, 14:59
Answers: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

vraag stellen op spotnet classic

#1

Bericht door harryvs »

Hoe krijg ik het voor elkaar om een vraag te stellen op het forum.
Ik vul alles in en dan moet ik een template kopieren en plakken en daar gaat het fout.
Waar moet ik die template plakken?
groetjes Harry
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 443
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Answers: 0

Re: vraag stellen op spotnet classic

#2

Bericht door Harper »

Een vraag stellen is je hier iig gelukt.

Maar wat is je probleem?
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

Topicstarter
harryvs
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2023, 14:59
Answers: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

Re: vraag stellen op spotnet classic

#3

Bericht door harryvs »

mijn probleem is als ik download komt de download wel binnen maar als ik dan bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen krijg ik de melding klasse is niet geregistreerd
ik gebruik hitnews voor spotnet en newsbin om te downloaden
windows 11 prof

Topicstarter
harryvs
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2023, 14:59
Answers: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

Re: vraag stellen op spotnet classic

#4

Bericht door harryvs »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.8
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: Zig
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Internet Security
Met welk programma download je?: Newsbin
Wanneer begon je probleem?: na installatie spotnet
bij de keuze van welke windows staat winsows 11 niet bij
Geef een beschrijving van je probleem: bij het downloaden van bijvoorbeeld een mp3 als ik die dan wil afspelen krijg ik de melding
klasse is niet geregistreerd
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gezocht op google en hier op het forum maar kwam niets tegen dat mijn probleem oplost
Ik he
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

provider hitnews (eu-(tls)
    server settings news.hitnews.com
    poort 563(TLS)
Generated by Support Toolkit SRT Generator.



is dit wat jullie bedoelen
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 443
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Answers: 0

Re: vraag stellen op spotnet classic

#5

Bericht door Harper »

Ik denk eigenlijk dat je probleem niets met Spotnet te maken heeft.
Als je een muziekbestand gewoon als mp3 binnenkrijgt ligt het waarschijnlijk aan het programma waar je het mee wil afspelen. Zou me niet verbazen als het probleem in een dll bestand zit.
Als je een film of ander bestand zoals een afbeelding of epub etc download kan je die waarschijnlijk gewoon openen.

Probeer eens andere software om de mp3 af te spelen of het programma opnieuw te installeren.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

Topicstarter
harryvs
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2023, 14:59
Answers: 0
Usenet: hitnews
Internet: ziggo

Re: vraag stellen op spotnet classic

#6

Bericht door harryvs »

Bedankt voor het meedenken maar het probleem zat in windows 11
na nieuwe installatie werkt weer gewoon
groetjes Harry
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 443
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Answers: 0

Re: vraag stellen op spotnet classic

#7

Bericht door Harper »

Fijn dat het opgelost is, was dus idd geen Spotnet probleem.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

dondai123
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mei 2024, 10:54
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

geen wachtwoord te zien bij gedownloade filmen

#8

Bericht door dondai123 »

Goedendag, het kan zijn dat ik met mijn vraag hier verkeerd zit. Ben nieuw.
Ik heb Spotnet 1.9.0.8 en weet hoe ik moet downlaoden. Maar veel wat ik aan filmen download kan ik niet openen omdat om een wachtwoord wordt gevraagd. Dan kijk ik bij de volledige beschrijving van de betreffende film en zie helemaal geen ww genoemd worden.
Graag advies wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe.
Dondai123
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 443
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Answers: 0

Re: vraag stellen op spotnet classic

#9

Bericht door Harper »

Waar download je mee? Ik vermoed met iets anders dan de ingebouwde downloader van Spotnet Classic, Grabit misschien?

Tegenwoordig wordt het wachtwoord vaak in de nzb verwerkt en wordt dat door recente downloadprogramma's gebruikt. De interne downloader van Spotnet Classic doet dit of gebruik eventueel een externe SABnzbd. Dan hoef je dus geen wachtwoord in te geven.

Je kan ook de nzb met Kladblok openen, het wachtwoord staat dan dacht ik op de 4e regel.

Anders goed de reacties lezen bij de spot, meestal wordt het daar ook genoemd.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer