Foutmelding en openen spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Spiderlady
Answers: 0

Foutmelding en openen spots

Bericht door Spiderlady »

hallo,
Ik heb nl ook zo`n probleem Wanneer ik bestanden binnen haal komen sommige ook beschadigd of mislukt.
Haal ik ze dan bij een andere weg dan heb ik ze wel kompleet.

Ook wanneer ik er een aan het downloaden bent en ik wil een andere spot bekijken dan geeft hij bij mij ook de foutmelding: Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 You've reached your maximum number of simultaneaous connections

kortom ik kan dus maar een spot bekijken en downloaden en dat terwijl af en toe wel kan en ook in de wacht rij gezet wordt maar dat komt meer niet dan wel voor.
Ook moet ik steeds als ik spotnet afsluit en weer wil opstarten mijn hele computer opnieuw moet opstarten om spotnet te kunnen openen.

Ik ben geen computernerd, Maar zou wel graag een oplossing willen voor mijn problemen

gr Spiderlady

hjvbft

Re: Foutmelding en openen spots

Bericht door hjvbft »

Verlaag het aantal lijnen dat ingesteld staat in Spotnet.
Als het servers.xml bestand aangepast is deze weer openen en het aantal verbindingen bij de download server met 1 verlagen.
Zodat er 1 verbinding vrij komt om headers (spots) op te halen en eventueel een reactie te kunnen plaatsen (als de server dit ondersteund).

gerstr

Bericht door gerstr »

is dit nu opgelost spiderlady?

gerstr

Bericht door gerstr »

dit topic wordt nu gesloten
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp