eerst verwijderen en dan installeren ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Oita
Answers: 0

eerst verwijderen en dan installeren ?

Bericht door Oita »

Hallo forummers,
Ik heb Spotnet 1.4 al een tijdje geïnstalleerd staan en die werkt naar volle tevredenheid.
Nou lees ik natuurlijk dat er bij de nieuwe versie 1.5.6. veel veranderingen cq verbeteringen zijn. Maar ik lees ook hier dat er veel problemen zijn om het echt werkend te krijgen.
Word dus eigenlijk een beetje huiverig om de nieuwste versie te installeren.
Als ik het toch ga doen moet ik dan eerst de oudere versie eraf halen (met alle cache mappen e.d.) of kan ik het eroverheen installeren ?

gr. Oita

hjvbft

Re: eerst verwijderen en dan installeren ?

Bericht door hjvbft »

Kan er overheen. Maak wel voor de zekerheid een backup van het spots bestand.

Topicstarter
Oita

Bericht door Oita »

Oké bedankt, ga ik het zo doen.
Was alleen vergeten erbij te vragen of het ook voor het net.framework geldt, eroverheen installeren of eerst de oudere versie verwijderen ?

gr. Oita

gerstr

Bericht door gerstr »

.net gewoon even zo laten, je hebt toch gewoon .NET 4 nu (check even in configuratiebeheer-programma's)?

Topicstarter
Oita

Bericht door Oita »

Bedankt gerstr, ik heb even gekeken en ik heb; "Taalpakket voor Microsoft.NET Framework 4 Client Profiel -NLD" erop staan.
Dit is de juiste ?

gr. Oita

gerstr

Bericht door gerstr »

ja zou moeten lukken Oita

laat je even weten of het is gelukt?

Topicstarter
Oita

Bericht door Oita »

Nou het is dus niet gelukt.
Heb dus eerst mijn oude versie laten staan, eerst nog even gekeken of alles werkte. Even gauw wat uitgezocht om binnen te halen. Op de knop download gedrukt en toen gebeurde er niks (voor het eerst). Gekeken bij de instellingen bij provider (euweka) en die instellingen stonden goed. Op de knop verbinden gedrukt en kreeg toen de foutmelding ;
- " gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Authentication failed"-
Onbegrijpelijk want Spotnet had het altijd gedaan ???
Ik denk nou als het toch niet meer werkt haal ik het ermaar af en download de versie 1.5.6. geheel vers.
Gedaan, toen geopend; kreeg ik meteen het providers menu voor mijn neus (waarin overigens alles al goed ingevuld stond???), enfin weer op de knop "verbinden" gedrukt en kreeg weer dezelfde foutmelding.
Het alle raarst is dat ik erachter kwam dat mijn Sabnzb op de achtergrond toch het bestand binnengehaald had wat ik aangeklikt had om bij de oude versie nog even te testen of het werkte.
Maar goed, ik heb nu een schoon geïnstalleerde Spotnet v1.5.6. waar nog geen enkele data binnengehaald is omdat ik niet door het menu van de provinder heen kom door die foutmelding.
Dus ger nou is dus toch gebeurd waar ik zo huiverig voor was, een niet werkende versie van Spotnet geïnstalleerd.
Wat kan er nou ineens fout gegaan zijn daar waar Spotnet het eerst altijd prima deed bij me ?
gr. Oita

Topicstarter
Oita

Bericht door Oita »

Ik denk dat ik het opgelost heb, met hier en daar wat lezen hierop het forum.
Het aantal verbindingen heb ik verlaagd met 1. Euweka staat 8 verbindingen toe, wat dus ook in het providers menu stond aangegeven. Maar ik heb er nu 7 van gemaakt en bij het klikken op "verbindingen" ging het nu dus wel verder door. Spotnet is nu de spots aan het binnenhalen.
....
En ja hoor hij is klaar met binnenhalen !
Kan ik eindelijk kijken hoe deze nieuwe versie eruit ziet en verder werkt.
Pffff wat een opluchting !
gr. Oita

gerstr

Bericht door gerstr »

top Oita, veel plezier

dit topic wordt gesloten

niet eens met het slotje?, stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer