geen reactie kunnen plaatsen
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: geen reactie kunnen plaatsen
Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
Ik ben al heel blij geworden. Niet dat ik de iconen zo belangrijk vind maar mijn "obsessive compulsory disorder" zegt voor perfectie te gaan.
Oh ja volgens Ypsos heb ik de "buggy" aangevinkt maar heb geen idee waar en wat en wat functie is. Hij kan weggevinkt worden volgens Ypsos.
Geweldig geholpen, hartstikke bedankt.
Groet.
Ik ben al heel blij geworden. Niet dat ik de iconen zo belangrijk vind maar mijn "obsessive compulsory disorder" zegt voor perfectie te gaan.
Oh ja volgens Ypsos heb ik de "buggy" aangevinkt maar heb geen idee waar en wat en wat functie is. Hij kan weggevinkt worden volgens Ypsos.
Geweldig geholpen, hartstikke bedankt.
Groet.
-
- Moderator Team Lid
mmm vreemd, dus hier kun je niets meer instellen:marmad schreef: 18 mar 2022, 20:53 Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
Bewerken / Provider ...

Lijkt erop dat alle rechten/machtigingen veranderd zijn, na de computer crash, maw je bent niet (meer) de eigenaar van
C:\ProgramData\Spotnet
Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Als administrator uitvoeren
Werkt het nu na behoren?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Om de een of andere reden is mijn reactie niet geplaatst maar nogmaals een poging dan.
Ik heb het provider scherm ingevuld zoals hierboven. Alleen het provider blok kon ik niet invullen (gaf 'anders' aan zonder mogelijkheden om iets te typen). Toch maar verbonden en nu kan ik wel weer reacties geven. Dus dat is opgelost. De icoontjes blijven niet goed weergegeven maar werken wel.
Is daar nog iets op te bedenken?
Bedankt voor de reacties, ben wel heel veel blij gemaakt.
Groet
Ik heb het provider scherm ingevuld zoals hierboven. Alleen het provider blok kon ik niet invullen (gaf 'anders' aan zonder mogelijkheden om iets te typen). Toch maar verbonden en nu kan ik wel weer reacties geven. Dus dat is opgelost. De icoontjes blijven niet goed weergegeven maar werken wel.
Is daar nog iets op te bedenken?
Bedankt voor de reacties, ben wel heel veel blij gemaakt.
Groet
-
heb het bovenstaande schema ingevuld en zag dat ik de upload.eweka was vergeten te veranderen. Buggy niet aangevinkt en de providers "box" liet zich niet invullen na aanklikken van "anders"(?).
Resultaat = Ik kan weer berichten plaatsen dus dat is opgelost. De download icoon en smiley iconen worden niet goed weergegeven. Is dat nog te veranderen? Moet ook nog even kijken of de rest nog goed werkt, dus zonder foutmeldingen.
Hoop dat mijn bericht nu wel geplaatst wordt. Heb zeker weer wat verkeerds gedaan.
Hartstikke bedankt voor de hulp.
Resultaat = Ik kan weer berichten plaatsen dus dat is opgelost. De download icoon en smiley iconen worden niet goed weergegeven. Is dat nog te veranderen? Moet ook nog even kijken of de rest nog goed werkt, dus zonder foutmeldingen.
Hoop dat mijn bericht nu wel geplaatst wordt. Heb zeker weer wat verkeerds gedaan.
Hartstikke bedankt voor de hulp.
-
- Moderator Team Lid
Nog even antwoord op de vraag:
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling
of op C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe

Werkt Spotnet dan wel naar behoren, kun je nu de instellingen wijzigen?Ypsos schreef: 18 mar 2022, 21:16 Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Werkt het nu na behoren?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling
of op C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)