Spotnet probleem met hihgwinds
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet probleem met hihgwinds
Hallo,
Net als velen op zoek naar alternatieven voor die mooie sites. Kwam op Spotnet en dat dus maar geinstalleerd.
Het is me na veel gekl**** een keer gelukt om de headers op te halen. De volgende dag werkte het niet meer en het wil ook niet mer lukken.
Op het forum e.e.a. gezocht maar daar kom ik ook niet verder mee.
Wie kan mij helpen? Mijn servers.xml ziet er als volgt uit:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="ingevuld" Password="ingevuld" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="ingevuld" Password="ingevuld" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Vast bedankt
KK
Net als velen op zoek naar alternatieven voor die mooie sites. Kwam op Spotnet en dat dus maar geinstalleerd.
Het is me na veel gekl**** een keer gelukt om de headers op te halen. De volgende dag werkte het niet meer en het wil ook niet mer lukken.
Op het forum e.e.a. gezocht maar daar kom ik ook niet verder mee.
Wie kan mij helpen? Mijn servers.xml ziet er als volgt uit:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="ingevuld" Password="ingevuld" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="ingevuld" Password="ingevuld" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Vast bedankt
KK
-
- Leeftijd: 41
Re: Spotnet probleem met hihgwinds
news2.neva.ru is uit de lucht helaas. Zie ook dit topic ; viewtopic.php?f=6&t=574
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Spotnet probleem met hihgwinds
Textnews.news.cambrium.nl
Voer dit in bij headers, is een soortgelijk server
.
Voer dit in bij headers, is een soortgelijk server