Had hem helaas wel geinstalleerd daarna kreeg ik een fout melding bij het opstarten.
Alles weer verwijderd, een oudere versie geinstalleerd en daarna spotnet backup gebruikt en gelukkig werkt alles weer.
Hij blijft nu bij ieder opstart wel zeuren over de nieuwe update.
Spottnet 1.9.0.1 is een aangepaste versie van Spotnet waar QoQ enige tijd terug mee is gaan werken.
Over het hoe en wat en of je deze nu wel of niet moet installeren en gebruiken ga ik geen oordeel vellen.
Dat moet ieder voor zich weten.
Ik heb hem even op een andere pc geinstalleerd en er vervolgens weer afgegooid.
Voor mij persoonlijk zie ik nog geen echte meerwaarde in deze 1.9.0.1 versie en blijf ik voor nu nog even werken met Spotnet 1.8.6.3.
Maar zoals ik al schreef dat moet ieder voor zich weten....
I'm trying to be...who I really am...the true me...
In de releasenotes (help / releasenotes) kun je lezen wat er allemaal aangepast t.o.v. 1.8.6.3
Een aantal belangrijke zaken voor spotters in ieder geval en voor de downloaders b.v. de nieuwste sabnzbd 1.1.1
Ik zie net iemand boeken spotten met spotnet 1.9.0.1, maar in spotlite wordt er geen categorie weergegeven en in spotnet 1.8.6.3 geen formaat. Hoort dit zo, of zit er een foutje in spotnet 1.9.0.1?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.