Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.o.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: bulknews
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: Newsleecher
Wanneer begon je probleem?: pas achtergekomen
Geef een beschrijving van je probleem: Ik gebruik een PC! Mijn zoon gebruikt een laptop! Beiden gebruiken hier dezelfde Spotnet op. Op beide machines zit hetzelfde ID, Als mijn zoon via zijn laptop een reactie plaatst is het ID daarbij exact gelijk aan dat van mijn PC. Ik weet niet wat hij uitgehaald heeft. Ik zou dus graag mijn ID veranderen en vervolgens mijn PC op slot zetten.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik zou niet weten hoe dit op te lossen. Ja O.S. opnieuw installeren. Maar dat is teveel gevraagd. Dan moet alles opnieuw ge??nstalleerd worden
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik zou graag mijn ID willen veranderen Zie hierboven WAAROM. Maar ik weet niet of dit mogelijk is. Graag advies indien dit mogelijk is. Ik heb Spotnet backup incl. Spotnet gebruikers ID (daar heb ik nu dus niets aan
