Bijwerken database versie 2.0 breekt af
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: extremeusenet
- Internet: kpn
Re: Bijwerken database versie 2.0 breekt af
2.0.0.210 werkt helaas ook niet, logfiles aan ontwikkelaar gestuurd, ik gebruik extreUsenet als provider, eigenlijk al jaren zonder problemen (zie ook eerder in dit onderwerp)
-
- Usenet: extremeusenet
- Internet: kpn
Re: Bijwerken database versie 2.0 breekt af
Probleem eindelijk opgelost als volgt
Stap 1 spotnet gedeinstalleerd en alle resten op de schijf verwijderd te weten:
c:\programData\spotnet
en
C:\Users\XX\AppData\Local\Spotnet
Waarbij XX is gebruikersnaam (geld voor windows 10)
Stap 2 spotnet 1.8.6.3 geinstalleerd met als provider KPN (is mijn internet provider) die heeft korte retentie dus liep vrij snel en goed helemaal door
Stap 4 mijn usenet provider (Extremeusenet) ingesteld, met de standaard waarden die spotnet aangeeft (te weten reader.extremeusenet.nl en SSL verbinding) en mijn eigen inlog/paswoord
Hierna werden de spots nu wel goed opgehaald, dit process duurde overigens vrij lang terwijl de snelheid wel hoog laag 10 Mb/s
Stap 5 spotnet 2.0.0.210 geinstalleerd, dit werkte nu ook goed.
M.a.w. hij kan op opgelost.
Stap 1 spotnet gedeinstalleerd en alle resten op de schijf verwijderd te weten:
c:\programData\spotnet
en
C:\Users\XX\AppData\Local\Spotnet
Waarbij XX is gebruikersnaam (geld voor windows 10)
Stap 2 spotnet 1.8.6.3 geinstalleerd met als provider KPN (is mijn internet provider) die heeft korte retentie dus liep vrij snel en goed helemaal door
Stap 4 mijn usenet provider (Extremeusenet) ingesteld, met de standaard waarden die spotnet aangeeft (te weten reader.extremeusenet.nl en SSL verbinding) en mijn eigen inlog/paswoord
Hierna werden de spots nu wel goed opgehaald, dit process duurde overigens vrij lang terwijl de snelheid wel hoog laag 10 Mb/s
Stap 5 spotnet 2.0.0.210 geinstalleerd, dit werkte nu ook goed.
M.a.w. hij kan op opgelost.