430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 aug 2016, 10:48
- Usenet: Pureusenet
- Internet: Ziggo
430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: PureUseNet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Sinds 2 augustus is het probleem begonnen. Er is niks gewijzigd of geupdatet.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het openen van een spot (maakt niet uit welke) krijg ik de melding "NNTP foutmelding: 430 No Such Article (430)". Spotnet haalt ook geen nieuwe spots meer op.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Verbinding met nieuwsserver is goed. Kan bijv. via Grabit gewoon spots downloaden als ik ze handmatig opzoek ni een group.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: PureUseNet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Sinds 2 augustus is het probleem begonnen. Er is niks gewijzigd of geupdatet.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het openen van een spot (maakt niet uit welke) krijg ik de melding "NNTP foutmelding: 430 No Such Article (430)". Spotnet haalt ook geen nieuwe spots meer op.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Verbinding met nieuwsserver is goed. Kan bijv. via Grabit gewoon spots downloaden als ik ze handmatig opzoek ni een group.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Diverse providers (resellers van Highwinds) geven dit probleem. Ook pureusnet. Gaarne melden bij de provider.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 22 feb 2011, 11:17
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Hallo,
Bij mij zelfde probleem.
Heb Ziggo als internet provider en XLNED als usenet provider.
Zal hun een mailtje sturen.
gr fred
Bij mij zelfde probleem.
Heb Ziggo als internet provider en XLNED als usenet provider.
Zal hun een mailtje sturen.
gr fred
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 17:18
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Heb dezelfde problemen.
Kan niets meer downloaden No such Article (430) en geen nieuwe spots. Sinds 2 augustus 2016.
Heb Sunnyusenet. Provider KPN
Heb Sunnyusenet al een mail gestuurd. Tot nu toe geen antwoord.
Kan niets meer downloaden No such Article (430) en geen nieuwe spots. Sinds 2 augustus 2016.
Heb Sunnyusenet. Provider KPN
Heb Sunnyusenet al een mail gestuurd. Tot nu toe geen antwoord.
Laatst gewijzigd door reinademar op 03 aug 2016, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:31
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Dito hier, gebruik pureusenet. mail gestuurd al.bij mij wil hij gewoon niet meer updaten, krijg geen foutmelding.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:39
- Usenet: hitnews
- Internet: upc
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Hier ook zelfde probleem.
Sunnyusenet provider Telford.
Sunnyusenet inmiddels een e-mail gestuurd
Sinds 2-8 14.30
Sunnyusenet provider Telford.
Sunnyusenet inmiddels een e-mail gestuurd
Sinds 2-8 14.30
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
.dbc en .dbs weggooien of renamen in c:\programdata\spotnet en vervolgens de spots/reacties overnieuw laden zou helpen.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 22 feb 2011, 11:17
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Heb net reactie gekregen van XLNed:
"Het probleem wat u momenteel ervaart is bij ons bekend. De snelste oplossing hiervoor is een herinstallatie van Spotnet. Volgt u hiervoor de onderstaande instructies:
1. Verwijder Spotnet van uw computer via het configuratiescherm.
2. Download en installeer de nieuwste versie van Spotnet op http://www.spot-net.nl.
3. Gebruik de gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, etc.) die bij u bekend zijn.
4. Gebruik het internet of usenet niet terwijl Spotnet de spots en reacties bijwerkt.
Dit maar gedaan. probleem opgelost,
gr fred
"Het probleem wat u momenteel ervaart is bij ons bekend. De snelste oplossing hiervoor is een herinstallatie van Spotnet. Volgt u hiervoor de onderstaande instructies:
1. Verwijder Spotnet van uw computer via het configuratiescherm.
2. Download en installeer de nieuwste versie van Spotnet op http://www.spot-net.nl.
3. Gebruik de gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, etc.) die bij u bekend zijn.
4. Gebruik het internet of usenet niet terwijl Spotnet de spots en reacties bijwerkt.
Dit maar gedaan. probleem opgelost,
gr fred
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Dat is niet nodig.
De .dbc en .dbs verwijderen of in spotnet 1.8.3.6 "spots leegmaken" en "reacties leegmaken" is voldoende !
De .dbc en .dbs verwijderen of in spotnet 1.8.3.6 "spots leegmaken" en "reacties leegmaken" is voldoende !
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Re: 430 No Such Article (430) en geen nieuwe spots
Hier het zelfde probleem, maakt niet uit welke post je aanklikt niet 1 werk er meer.
Sunnyusenet als Newsserver.
Sunnyusenet als Newsserver.