Richard1969 schreef:Dank Gompy...... opgelost
Je hebt binnen Spotnet 2, twee filtersets, die staan in C:\ProgramData\Spotnet\
Te weten:
"filters.advanced.nl.xml" en "filters.xml".
De inhoud van die twee kun je gelijk maken en/of bewerken met bijv. Kladblok (zonder automatische terugloop)
Als je er dan met 1 daarvan de mist in gaat met het toevoegen of bijmaken van filters dan kun je de inhoud van de ander weer gebruiken om alles weer te herstellen.
Ik zal hier onder een filterset toevoegen die ik gebruik, dan kun je die eens bekijken.
Je moet je eigen set dan eventjes hernoemen.
Omdat de extensie *.xml niet is toegestaan op dit forum als bijlage, heb ik de filter ingepakt in rar, jij moet hem dan weer uitpakken naar .xml als je hem gebruikt.
De images of pictogrammen zullen wel niet kloppen omdat die bij mij in een andere map staan, maar je kunt je dan een beeld vormen wat er allemaal mogelijk is denk ik.
De filters zijn onderverdeeld in " Categorieën" en "Sub-Categorieën", m.a.w. de Categorieën zijn weer uit te klappen.
Ik ben zelf ook sinds kort met deze versie aan het spelen en vind het allemaal wel leuk.
Ik ga ook geen mening geven welke versie beter of slechter is, alles heeft voor en nadelen, voor mij is het gewoon leuk om met die dingen te rommelen.
Suc6
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.