CoBra850 schreef:Nog bedankt voor het bekijken en aanvulling die er nog bij moest.
Het DVD-HD Muziek filter werkt , alleen zitten er nog wat andre Genre tussen ( d4 - d6 - d7 ) deze wil ik er graag uit fiteren.
heb wat gepuzzeld maar het filtert niet.
<Filter Name="DVD-HD-Muziek" Image="C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\Images\DvD-HD Muziek.png" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( ( SCat = '3' ) OR ( SCat = '10' ) OR ( SCat = '6' ) OR ( SCat = '7' ) OR ( SCat = '8' ) OR ( SCat = '9' ) OR ( SCat = '4' ) ) AND ( ( Tags LIKE '*d13|*' ) OR ( Tags LIKE '*d14|*' ) ) AND ( ( NOT Tags LIKE '*d4|*' ) OR ( NOT Tags LIKE '*d6|*' ) OR ( NOT Tags LIKE '*d7|*' ) ) ) )]]></Filter>
hoop dat jullie de fout kunnen ontdekken
alvast bedankt.
Ep Woody schreef:( not Tags LIKE '*d23|*' ) OR
( not Tags LIKE '*d25|*' ) OR
( not Tags LIKE '*d26|*' )
Dit werkt in ieder geval niet Ze sluiten elkaar niet uit Als A <> 0 Of A <>1 Of A <> 2, welk getal je voor A gebruikt, Hij is altijd van 2 van de 3 waar
nuevenwel schreef:Volgens mij kan je de laatste condities:
(
( not Tags LIKE '*d23|*' ) OR
( not Tags LIKE '*d25|*' ) OR
( not Tags LIKE '*d26|*' )
beter vervangen door:
AND
(NOT (Tags like '*d23|' OR Tags LIKE '*d25|' OR Tage LIKE '*d26|*))
Ik denk dat je is naar deze combinatie van berichten moet kijken
Nu heb ik de code van DVD5 achter New = 1 geplakt, dus:
<Filter Name="Nieuw binnen DVD5" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[New = 1 AND ( Cat='0' AND ( ( SCat = '3' ) AND ( ( Tags LIKE '*d0|*' ) OR ( Tags LIKE '*d29|*' ) OR ( Tags LIKE '*d2|*' ) OR ( Tags LIKE '*d28|*' ) OR ( Tags LIKE '*d1|*' ) OR ( Tags LIKE '*d3|*' ) OR ( Tags LIKE '*d32|*' ) OR ( Tags LIKE '*d30|*' ) OR ( Tags LIKE '*d31|*' ) OR ( Tags LIKE '*d6|*' ) OR ( Tags LIKE '*d7|*' ) OR ( Tags LIKE '*d8|*' ) OR ( Tags LIKE '*d9|*' ) OR ( Tags LIKE '*d10|*' ) OR ( Tags LIKE '*d12|*' ) OR ( Tags LIKE '*d33|*' ) OR ( Tags LIKE '*d4|*' ) OR ( Tags LIKE '*d19|*' ) OR ( Tags LIKE '*d5|*' ) OR ( Tags LIKE '*d13|*' ) OR ( Tags LIKE '*d14|*' ) OR ( Tags LIKE '*d15|*' ) OR ( Tags LIKE '*d21|*' ) OR ( Tags LIKE '*d16|*' ) OR ( Tags LIKE '*d17|*' ) OR ( Tags LIKE '*d18|*' ) OR ( Tags LIKE '*d20|*' ) OR ( Tags LIKE '*d11|*' ) OR ( Tags LIKE '*d22|*' ) ) ) )]]></Filter>
Dat mag je zelf uitzoeken... We gaan niet alles voorkouwen. Een nieuwe filter aanmaken kan met spotnet zelf erg gemakkelijk, en anders zoek je een set filters van iemand anders en haal je het daaruit. Een link met een overzicht van de velden en bijbehorende waardes staat hier ook ergens in het topic genoemd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Zoals ik las is dit een filter Title LIKE '%TEST%' waar ie alles met het word TEST pakt ,
Hoe kan ik filteren met meerdere woorden erin ? Bijv met het woord TEST erin en met het woord 123 erin ?.
Ik wil namelijk een filter maken met alle dvd5 , dvd9 en Hd wat te maken heeft met karper vissen.
Ben nieuw hier, als ie verkeerd staat hoor ik het wel
Alvast bedankt
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.