Spotnet Classic 1.9.0.8
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
Re: Spotnet 1.8.5.9
Allereerst hoef je niet naar de tekst van de meldingen te kijken, je kunt het zelfs afzetten (is ook nog sneller). Dan zie je alleen de namen van de melders. Verder staat er een wens op de lijst om meldingen van blacklisted spotters over te slaan, maar die staat niet op de backlog van de volgende release.
-
- Usenet: hitnews
- Internet: ziggo
hoi ik kan sinds de nieuwe versie geen berichten en bedankjes meer plaatsen op spotnet
ik krijg dit niet opgelost
-
Als Hitnews nog steeds je provider is, bekijk dan onderstaand topic.bas2005 schreef:hoi ik kan sinds de nieuwe versie geen berichten en bedankjes meer plaatsen op spotnet
viewtopic.php?f=1&t=7876
-
- Usenet: sunny
- Internet: kpn
Mooie verbeteringen tot nu toe, proficiat team spotnet! (ik kom net van v.1.8.1)
Vooral de toevoeging van externe white/blacklist scheelt al een hele berg geleuter. Jammer genoeg wordt nog niet alles afgevangen (afhankelijk van tijdstip wanneer een spammer/trol gesignaleerd wordt op de externe BL). Ik besef dat dit ook vrijwel niet mogelijk is.
Maar om het voor sommige notoire trollen (bv de alom verguisde tsaar of hamas c.s., elBarto etc) minder leuk en nog lastiger te maken, en ondanks dat ze om de haverklap van spotter-ID wijzigen, vraag ik mij af of het mogelijk is de (lokale) BL zo aan te passen dat er niet alleen op ID geblacklist kan worden, maar ook op spotter-NAAM mét de mogelijkheid om daarbij wildcards te gebruiken. En omdat ze toch vaak dezelfde avatar gebruiken, zou je wellicht daar óók nog op kunnen bl'en. Misschien is hier al eens over nagedacht en is e.e.a. niet mogelijk. Indien wél te realiseren zal dit spotnet voor de gewone gebruiker nog fijner maken.
In elk geval goed bezig team!
Vooral de toevoeging van externe white/blacklist scheelt al een hele berg geleuter. Jammer genoeg wordt nog niet alles afgevangen (afhankelijk van tijdstip wanneer een spammer/trol gesignaleerd wordt op de externe BL). Ik besef dat dit ook vrijwel niet mogelijk is.
Maar om het voor sommige notoire trollen (bv de alom verguisde tsaar of hamas c.s., elBarto etc) minder leuk en nog lastiger te maken, en ondanks dat ze om de haverklap van spotter-ID wijzigen, vraag ik mij af of het mogelijk is de (lokale) BL zo aan te passen dat er niet alleen op ID geblacklist kan worden, maar ook op spotter-NAAM mét de mogelijkheid om daarbij wildcards te gebruiken. En omdat ze toch vaak dezelfde avatar gebruiken, zou je wellicht daar óók nog op kunnen bl'en. Misschien is hier al eens over nagedacht en is e.e.a. niet mogelijk. Indien wél te realiseren zal dit spotnet voor de gewone gebruiker nog fijner maken.
In elk geval goed bezig team!

-
Heb SpotNet 2.0 gedeinstalleerd (nieuwste versie).
Nu deze versie geinstalleerd dus de 1.8.5.9
Als ik nu 1 van de filters aan de linkerzijde aanklik komt de volgende foutmelding:

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Nu deze versie geinstalleerd dus de 1.8.5.9
Als ik nu 1 van de filters aan de linkerzijde aanklik komt de volgende foutmelding:

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
-
- Moderator Team Lid
-
Standaard installatie zonder enige aanpassing.
Heeft alleen USP instellingen auto overgenomen.
Ben nu even aan het proberen met de removal tool die onder jou berichten staat.
Daarna weer even een nieuwe installatie doen.
Schone install duurt uiteraard wef ff maar laat wel iets weten.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 apr 2016, 13:02] --
Is nog bezig maar nu werkt het wel weer.
Heeft alleen USP instellingen auto overgenomen.
Ben nu even aan het proberen met de removal tool die onder jou berichten staat.
Daarna weer even een nieuwe installatie doen.
Schone install duurt uiteraard wef ff maar laat wel iets weten.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 apr 2016, 13:02] --
Is nog bezig maar nu werkt het wel weer.
-
- Moderator Team Lid
Als je nog weet welke filterset en filter, dan controleer ik de compatibiliteit met spotnet V2.
De database is nml. dezelfde (zou het althans moeten zijn).
De database is nml. dezelfde (zou het althans moeten zijn).
-
- Usenet: ItelligentWondernews
- Internet: Ziggo
Wat is er veranderd in Spotnet, is er een automatische update geweest voor wat betreft thema's o.i.d.? Op twee PC's heb ik opeens dat het Straight theme ervoor zorgt dat de afbeelding extreem groot wordt geladen, terwijl alles gisteren op beide PC's nog gewoon werkte. Er zit nu ook een vertraging in met openen van spots als je het straight thema gebruikt.
Ook zie ik nu bij ieder thema de naam en door wie het gemaakt is onderin staan. Is dat nieuw, want dit was me nog niet eerder opgevallen. Vreemd, want andere thema's werken nog wel goed.
Voorbeelden:

Ook zie ik nu bij ieder thema de naam en door wie het gemaakt is onderin staan. Is dat nieuw, want dit was me nog niet eerder opgevallen. Vreemd, want andere thema's werken nog wel goed.
Voorbeelden:

Author of Aqua Filter Buttons & Diamond theme voor Spotnet.