Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Internet: ziggo
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
hallo allemaal bij mij werkt spotnet ook niet meer sinds een week of 3 heb het met mijn ziggo en eweka account geprobeerd heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
gr patrick
gr patrick
-
Dit topic gaat over Sunny Usenet.patrick1973 schreef:hallo allemaal bij mij werkt spotnet ook niet meer sinds een week of 3 heb het met mijn ziggo en eweka account geprobeerd heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Je kunt beter een Support Request Template invullen, zodat er meer informatie is over jouw configuratie en probleem.
-
- Usenet: XLNed
- Internet: Ziggo
Zelfde probleem hier!
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.5.8
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XLned
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Toen ik op 20-02-2016 na ongeveer een maand weer een nieuw account heb besteld.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet geeft aan dat ik wel verbinding heb, dus alle serverinstellingen van XLned correct heb ingevuld. Maar geeft aan dat er geen nieuwe spots gevonden zijn sinds de laatste keer (nu 28 dagen geleden) dat ik spotnet heb gebruikt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Op dit forum gekeken of meer mensen hier last van hebben en of er oplossingen te vinden waren.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.5.8
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XLned
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Toen ik op 20-02-2016 na ongeveer een maand weer een nieuw account heb besteld.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet geeft aan dat ik wel verbinding heb, dus alle serverinstellingen van XLned correct heb ingevuld. Maar geeft aan dat er geen nieuwe spots gevonden zijn sinds de laatste keer (nu 28 dagen geleden) dat ik spotnet heb gebruikt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Op dit forum gekeken of meer mensen hier last van hebben en of er oplossingen te vinden waren.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Account type: XL Gold 1 month
Geldig tot: 21 March 2016
Server: news.xlned.com
Poort(en): 119, 80, 563(SSL), 443(SSL)
-
- Moderator Team Lid
Het kan zijn dat XLNED de berichten gehernummerd heeft. Maak eens met het database menu je spot tabellen leeg en daarna weer alle spots ophalen. Eventueel kun je eerst een backup maken met spotnet backup (zie mijn onderschrift).
-
- Usenet: Eweka
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Sinds afgelopen maandag is het voor mij onmogelijk om met de laatste versie van Spotnet v.2.xxxx een spot aan te melden! Het gaat zowel niet met mijn pay server Sunny.... als met mijn eigen provider Ziggo. Daarvoor waren er geen problemen. Downloaden en de berichtjes plaatsen werkt wel! Wat is hier aan de hand? Heeft iemand anders ook dit probleem? (het niet kunnen aanmelden van een spot dus) Ik zou niet durven zeggen dat het aan v.2 zou liggen. Ik heb ook nog ergens een 1.8 maar deze vertoont hetzelfde euvel.
Nieuwe spots komen wel binnen Ik kan natuurlijk niet controleren of daarbij spots van Sunny weg zijn
Nieuwe spots komen wel binnen Ik kan natuurlijk niet controleren of daarbij spots van Sunny weg zijn
Laatst gewijzigd door Guillaumpie op 10 mar 2016, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
- Moderator Team Lid
Ik zou je graag willen helpen, maar niet met spotnet V2.
V2 heeft een eigen ontwikkelaar en de supporters van dit forum worden daar niet bij betrokken.
Versie 1.8.5.9 wordt wel via dit forum ondersteund.
V2 heeft een eigen ontwikkelaar en de supporters van dit forum worden daar niet bij betrokken.
-
- Contacteer:
Nou ik kan je mededelen dat ik ook een potable Spotnet 1.8 heb getest echter ook hier dus deze problemen. Ik heb inmiddels ook in Settings.xml de regel <ExternalSigning>true</ExternalSigning> in false veranderd Nu kan ik dus wel een spot aanmelden alleen Sunnyusenet laat de spots niet allemaal zien. Dat is nu mijn (en van anderen waarschijnlijk ook) probleemmesa57 schreef:Ik zou je graag willen helpen, maar niet met spotnet V2.
-
- Moderator Team Lid
@Guillaumpie : Ik raad je aan spotnet 1.8.5.9 te gebruiken, niet de oude 1.8.1 versie.
-
- Contacteer:
Dat ga ik doen zodra hier een portable van uitkomt. Bedankt