Spotnet Classic 1.9.0.8

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

razerbe
Answers: 0

Re: Spotnet 1.8.5.9

Bericht door razerbe »

sinds 1.8.5.9 vandaag:

als ik op bijwerken klik haalt hij wel spots op, als ik na bevoorbeeld 2 minuten nog eens bijwerk en er zijn geen nieuwe spots dan worden niet alle 'oude' spots grijs, vele spots blijven bolt ( vetgedrukt )
in 1.8.5.8 had ik dit niet.
Zelf paar keer na elkaar bijwerken maakt ook deze spots niet grijs en dus niet "oud".

potlepel

Bericht door potlepel »

:clap: Bedankt voor de update ziet er weer goed uit :beer: (Respect)

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Dat klopt. Hij onthoudt welke spots nieuw zijn, zelfs na het afsluiten, totdat er weer nieuwe spots gevonden zijn. Zie ook help/help. Je kunt dit afzetten bij instellingen als je dat niet handig vindt.

razerbe

Bericht door razerbe »

mesa57 schreef:Dat klopt. Hij onthoudt welke spots nieuw zijn, zelfs na het afsluiten, totdat er weer nieuwe spots gevonden zijn. Zie ook help/help. Je kunt dit afzetten bij instellingen als je dat niet handig vindt.
oké mooie toevoeging, bedankt :p

Tony_Almeida
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Bericht door Tony_Almeida »

(Met toestemming van mesa57):
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist een compleet nieuwe versie gereleased van Aqua Filter Buttons voor Spotnet 1.8.5.5 of hoger. Getest en werkend met Spotnet 1.8.5.9. Voor screenshots en de download check je mijn signature.

JazzySOB

Bericht door JazzySOB »

Goedenavond,

Sinds vanavond heb ik een probleem met het aanmelden van een spot. Wanner ik de spot heb aangemeld en ik druk op de blauwe download pijl dan krijg ik steevast: Oeps "Fout tijdens het schrijven". Dit gebeurt bij twee spots die ik wilde aanmelden en krijg bij beide dezelfde foutmelding op de blauwe pijl. Ik heb beide spots tot twee keer toe opnieuw aangemeld na de oude eerste verwijderd te hebben, maar de fout keert helaas steeds terug...

Aan de NZB-file ligt het niet want als ik daar op klik opent Newsleecher en gaat direkt downloaden en komen beide spots foutloos binnen. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Tot een paar dagen geleden had ik dit probleem niet.

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Heb je dat met alle spots of alleen met je eigen spots.
Indien alleen met je eigen spots, PB me dan een naam + datum + tijd.

JazzySOB

Bericht door JazzySOB »

Dank voor je snelle reactie mesa57.

Ik dacht, laat ik het nog één keer proberen na Spotnet opnieuw te installeren (over de oude installatie heen).
Het blijkt weer te werken en heb ik de foutmelding bij de blauwe pijl niet meer gezien! Schiet mij maar lek... :/

Wat dat betreft is het wel handig dat je de oude spots kan verwijderen!

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

De foutmelding krijg je als spotnet probeert de NZB file op te slaan in de %temp% folder.
Ik denk wel dat het verstandig is om die eens leeg te maken.

JazzySOB

Bericht door JazzySOB »

Je bedoelt de temp folder in AppData\Local\Temp?
Daar staan geen NZB files in en Spotnet hoeft die file toch alleen maar te uploaden bij het aanmelden van een spot?
In een reactie van iemand die zijn beklag deed dat ik de spot meerdere keren had geupload vertelde deze dat alle spots goed werkte dus zou die foutmelding alleen bij mijzelf plaats hebben gevonden. Vreemd dat spots van anderen wel gewoon werkten.
En blijkbaar blijven de spots die ik verwijder wel zichtbaar voor anderen (gezien de irritatie bij die ene persoon)?
Maar die temp folder leeg gooien kan sowieso geen kwaad denk ik :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer