Muis werkt niet meer
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 feb 2016, 20:54
- Usenet: Eweka
- Internet: KPN
Muis werkt niet meer
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds een aantal weken doet mijn muis het niet meer als ik Spotnet opstart.
Geef een beschrijving van je probleem: Geen antwoord gegeven
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb al een aantal andere versies van Spotnet ge??nstalleerd en als laatste nu 8.2. Wederom hetzelfde probleem, muis bevriest weer.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds een aantal weken doet mijn muis het niet meer als ik Spotnet opstart.
Geef een beschrijving van je probleem: Geen antwoord gegeven
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb al een aantal andere versies van Spotnet ge??nstalleerd en als laatste nu 8.2. Wederom hetzelfde probleem, muis bevriest weer.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Muis werkt niet meer
Even voor de duidelijkheid. Versie 8.2 bestaat niet. Als je help / over doet, dan krijg je het juiste versienummer te zien ?