downloadlimiet bereikt 482
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Internet: ziggo
downloadlimiet bereikt 482
In gebruik al geruime tijd Spotnet 2.0 tot volle tevredenheid.
Vorige week donderdag kreeg ik plotseling de melding: 482 Downloadlimiet bereikt door .... (emailadres).
Ik heb geen idee welke limiet dat is. Als ik in een maand meer dan 80 GB heb gedownload, dan krijg ik daarvan een melding van Ziggo. Maar deze maand had in nog niet veel Gb gedownload, maar krijg wel deze melding.
Spotnet opnieuw installeren heeft niets geholpen.
Wat kan er aan de hand zijn?
Groet, Jan
Vorige week donderdag kreeg ik plotseling de melding: 482 Downloadlimiet bereikt door .... (emailadres).
Ik heb geen idee welke limiet dat is. Als ik in een maand meer dan 80 GB heb gedownload, dan krijg ik daarvan een melding van Ziggo. Maar deze maand had in nog niet veel Gb gedownload, maar krijg wel deze melding.
Spotnet opnieuw installeren heeft niets geholpen.
Wat kan er aan de hand zijn?
Groet, Jan
-
- Moderator Team Lid
Re: downloadlimiet bereikt 482
Ik denk toch dat je even bij ZIggo moet informeren.
Op mijn Ziggo kun je wel zien hoeveel je al verbruikt hebt.
Op mijn Ziggo kun je wel zien hoeveel je al verbruikt hebt.
-
- Internet: ziggo
Het is ontstaan door wijziging in het abonnement; vanaf dat moment kun je niet meer gebruik maken van de gratis diensten en krijg je de melding dat de downloadlimiet is bereikt.
Het staat allemaal wel ergens, maar dat is - zeker gezien alle reacties op de diverse fora - lang niet altijd duidelijk te vinden.
Groet, Jan
Het staat allemaal wel ergens, maar dat is - zeker gezien alle reacties op de diverse fora - lang niet altijd duidelijk te vinden.
Groet, Jan
-
- Moderator Team Lid
Beetje onduidelijke foutboodschap. Maar ze zullen wel gewoon de limiet voor nieuwe abo's op 0 gezet hebben.