400 too many current connections you are allowed 4

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Ep Woody
Answers: 0
Leeftijd: 41

Re: 400 too many current connections you are allowed 4

Bericht door Ep Woody »

Het probleem is niet het aantal dingen bekijken, maar je nieuwsserver heeft een limit op het aantal verbindingen dat je mag gebruiken, puur om te voorkomen dat een iemand de hele server plat zou leggen.

Je kan dus 3 verbindingen gebruiken om te downloaden, wat meer dan genoeg is, en de laatste verbinding gebruiken om spotnet te gebruiken. Het feit dat je maar 1 bestand aan het downloaden bent wil niet zeggen dat je maar 1 verbinding gebruikt. Hij gebruikt er het liefst zoveel mogelijk, omdat dat nu eenmaal soepeler gaat.

Wil je en kunnen downloaden en spotnet kunnen gebruiken zal je het downloadprogramma moeten instellen dat hij maar 3 connecties kan gebruiken.

Maar misschien is het handig dat je even iemand vraagt die meer verstand heeft van dit soort dingen om het op te lossen. Hij/zij kan dingen makkelijker overzien dan wij dat vanaf hier kunnen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

gerstr

Bericht door gerstr »

gerstr schreef:Nelleke, wat er aan de hand is dat het download programma op de achtergrond ook nog je connecties naar je server open houdt. Daarnaast draait spotnet ook nog in de achtergrond als ik zo lees en is niet volledig afgesloten.

Dit is de reden dat je het niet meer kan veranderen.

Voor jou is het denk ik het makkelijkste om te wachten tot downloaden klaar is, je computer opnieuw op te starten en de instellingen te veranderen naar 4 zoals ik heb aangegeven.

laat maar weten
Voor jou is het denk ik het makkelijkste om te wachten tot downloaden klaar is, je computer opnieuw op te starten en de instellingen te veranderen naar 4 zoals ik heb aangegeven.

gerstr

Bericht door gerstr »

dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum

niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer