Spotnet Classic 1.9.0.8
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Spotnet 1.8.5.7
Spotnet openend bij het opstarten altijd maximaal (scherm vullend). Na verkleinen en weer opnieuw opstarten weer maximaal (versie 1.8.5.6 en 1.8.5.7).
-
- Moderator Team Lid
Vreemd bij een update en nieuwe v1.8.5.7 installatie zijn alle afbeeldingen aanwezig.razerbe schreef:een paar afbeeldingen zijn verdwenen bij mij na deze update
http://i.imgur.com/BRmSubU.jpg
http://i.imgur.com/F3rQ0aw.png
razerbe, Kun je eens kijken in C:\ProgramData\Spotnet\Images\bbeditor is deze map leeg?
Welke versie van Windows gebruik je?
Verander eens van thema bv. Tabbed
Wat is hiervan het resultaat?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
ik heb geen map genaamd images en kan niet verder gaan ( vandaar het probleem dus )Ypsos schreef:Vreemd bij een update en nieuwe v1.8.5.7 installatie zijn alle afbeeldingen aanwezig.razerbe schreef:een paar afbeeldingen zijn verdwenen bij mij na deze update
http://i.imgur.com/BRmSubU.jpg
http://i.imgur.com/F3rQ0aw.png
razerbe, Kun je eens kijken in C:\ProgramData\Spotnet\Images\bbeditor is deze map leeg?
Welke versie van Windows gebruik je?
Verander eens van thema bv. Tabbed
Wat is hiervan het resultaat?
ik gebruik windows 7 64bit en veranderen van thema helpt niet
-
- Moderator Team Lid
De map C:\ProgramData\Spotnet\Images is wel aanwezig aan het screenshot te zien, anders waren je smileys ook niet zichtbaar.razerbe schreef:ik heb geen map genaamd images en kan niet verder gaan ( vandaar het probleem dus )
C:\ProgramData\Spotnet\ is een verborgen map.
Download: Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID (zie mijn onderschrift)
Klik op Bestand >> Open Spotnet data map

Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
bedanktYpsos schreef:De map C:\ProgramData\Spotnet\Images is wel aanwezig aan het screenshot te zien, anders waren je smileys ook niet zichtbaar.razerbe schreef:ik heb geen map genaamd images en kan niet verder gaan ( vandaar het probleem dus )
C:\ProgramData\Spotnet\ is een verborgen map.
Download: Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID (zie mijn onderschrift)
Klik op Bestand >> Open Spotnet data map

iconen zijn aanwezig hoor
http://i.imgur.com/fN1Dtkf.jpg
-
- Moderator Team Lid
Even in de snelkoppeling van spotnet "Uitvoeren: gemaximaliseerd" veranderen in "Uitvoeren: normaal venster" veranderen.woody1955 schreef:Spotnet openend bij het opstarten altijd maximaal (scherm vullend). Na verkleinen en weer opnieuw opstarten weer maximaal (versie 1.8.5.6 en 1.8.5.7).
-
nee dit helpt nietmesa57 schreef:Even in de snelkoppeling van spotnet "Uitvoeren: gemaximaliseerd" veranderen in "Uitvoeren: normaal venster" veranderen.woody1955 schreef:Spotnet openend bij het opstarten altijd maximaal (scherm vullend). Na verkleinen en weer opnieuw opstarten weer maximaal (versie 1.8.5.6 en 1.8.5.7).

zelf kiezen voro geminimaliseerd veranderd niks ( en ja ik heb op toepassen geklikt :p )
-
- Moderator Team Lid
Je moet, nadat je dat gedaan hebt, wel nog een keer spotnet verkleinen door op dit dubbele vierkantje te klikken :razerbe schreef:nee dit helpt nietmesa57 schreef:Even in de snelkoppeling van spotnet "Uitvoeren: gemaximaliseerd" veranderen in "Uitvoeren: normaal venster" veranderen.woody1955 schreef:Spotnet openend bij het opstarten altijd maximaal (scherm vullend). Na verkleinen en weer opnieuw opstarten weer maximaal (versie 1.8.5.6 en 1.8.5.7).
zelf kiezen voro geminimaliseerd veranderd niks ( en ja ik heb op toepassen geklikt :p )

-
Even in de snelkoppeling van spotnet "Uitvoeren: gemaximaliseerd" veranderen in "Uitvoeren: normaal venster" veranderen.
"Deze oplossing werkt goed"
"Deze oplossing werkt goed"
-
- Moderator Team Lid
@razerbe, kun je iets meer vertellen over de update, had je hiervoor Spotnet v1.8.1 en daarna v1.8.5.7 geinstalleerd of had je eerst v1.8.5.6?
Als je antwoord (automatische) update van v1.8.5.6 naar v1.8.5.7 is, waren de afbeeldingen zichtbaar in de vorige versie?
Spotnet Improver (SIL) geinstalleerd?
PS. Je hoeft niet bij iedere reactie de "Citeer" knop te gebruiken, klik op "Plaats-Reactie".
Als je antwoord (automatische) update van v1.8.5.6 naar v1.8.5.7 is, waren de afbeeldingen zichtbaar in de vorige versie?
Spotnet Improver (SIL) geinstalleerd?
PS. Je hoeft niet bij iedere reactie de "Citeer" knop te gebruiken, klik op "Plaats-Reactie".
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)