Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Ondertussen nog een paar binnen gekregen, denk dat het langzaamaan weer goed komt.
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Hier deed hij ook wat kreeg 200 nieuwe spots binnen met Spotnet en met Spotlite ook.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telenet
Hier komt alles (weer) binnen. Even wachten was dus het beste wat ik kon doen .
Zo te zien werkt het weer.
Mart
Zo te zien werkt het weer.

Mart
-
- Usenet: sunny
Mis voorlopig nog alles tussen 20 januari 14:39 en 21 januari 19:32 en ook de volgorde van de binnenkomende spots klopt niet helemaal, maar dat komt hopelijk allemaal ook nog goed ? En nu wachten op een weekje gratis Sunny als compensatie ... 

-
-
Sunny heeft voor mij afgedaan. klanten van alles laten doen om een fout van hun te herstellen. onzin-mails aan iedereen toesturen. als dan weer alles op orde is bij Sunny (hopelijk) , niet de moeite nemen om een excuus-mail aan iedereen toe te sturen. ze zullen wel denken , gewoon doorgaan en laat de klanten maar even schelden , dat waait wel over (net als in de politiek).
greetz , cormar.
greetz , cormar.
-
- Usenet: pureusenet
- Internet: ziggo
vanaf woensdagmiddag niks ontvangen en nu zo rond de 200 vind ik bar weinig...vraag me af waar de rest is gebleven...ik mis hier heel veel....heeft iedereen dit?of probleem alleen met pureusenet.... 

-
Ze hadden ook hier op het forum uitleg kunnen geven of sorry kunnen zeggen. Ik heb nog steeds niets van ze gehoord behalve de onzin mailtjes... Ik denk dat ik ook maar weer verder ga kijken.cormar schreef:Sunny heeft voor mij afgedaan. klanten van alles laten doen om een fout van hun te herstellen. onzin-mails aan iedereen toesturen. als dan weer alles op orde is bij Sunny (hopelijk) , niet de moeite nemen om een excuus-mail aan iedereen toe te sturen. ze zullen wel denken , gewoon doorgaan en laat de klanten maar even schelden , dat waait wel over (net als in de politiek).
greetz , cormar.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jan 2016, 10:19] --
Bovendien mis ik nog steeds spots. Als ik update met xsusenet krijg ik meer spots binnen dan met Sunny.
-
- Usenet: sunny
Er blijft inderdaad veel ontbreken en misschien toeval : geen recente dingen van Ninja2004 - mijn favoriete spotter met veel Vlaamse series. Iemand nieuws hierover ?