Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 16:46
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
@Tourtoise gewoon even hetzelfde doen als sunnyusenet zelf doet, verwijzen naar dit forum voor het antwoord.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 10:46
- Usenet: sunny
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
We hebben dus allemaal (ongeveer of helemaal) hetzelfde mailtje gekregen. Ik veronderstel dat iemand van Sunny hier ook meeleest en ziet wat de gebruikerservaringen zijn. Ze weten dus dat het met andere clients wel werkt en dat de meerderheid van de problemen zich bij Sunny gebruikers voordoet. Aan hen om een oplossing te zoeken, dat is niet onze taak !
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 12:34
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
ja klopt ook heb ik dit gekregen eerst dit
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
heb gereageerd dat het probleem toch bij hun zat krijg ik het volgende
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite of Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
heb gereageerd dat het probleem toch bij hun zat krijg ik het volgende
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite of Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 16:46
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
support@sunnyusenet zal aangepast moeten worden vrees ik naar selfsupport@sunnyusenet
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 17:43
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Spotlie deinstalleren werkt ook niet !
nieuwste headers blijven steken na opnieuw installeren op 14.39 op 20-01-2016 !!!
That means: i'm out of here ( sunnyusenet) als dit zo blijft.
nieuwste headers blijven steken na opnieuw installeren op 14.39 op 20-01-2016 !!!
That means: i'm out of here ( sunnyusenet) als dit zo blijft.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:20
- Usenet: sunny
- Internet: kpn
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Klopt bij mij ook .
Zie ook mijn posten niet meer na het toevoegen.
Mail gestuurd naar sunny we wachten af.
Mvg: UDC
Zie ook mijn posten niet meer na het toevoegen.
Mail gestuurd naar sunny we wachten af.
Mvg: UDC
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 06 nov 2011, 08:12
- Usenet: Sunny
- Internet: telfort
- Leeftijd: 77
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Heeft iemand ervaring met News XS, de prijs is goed daarom. Raar bedrijf dat Sunny
Jacobus
Jacobus
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 17:50
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Heb ook een mail gestuurd naar Sunny met de zelfde rare reactie
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:23
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: upc
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Gisteren kon ik ook niet meer in spotnet een update binnenkrijgen.
Ik gebruikte de server post.sunnyusenet.com en na kontakt met Sunny kreeg ik het advies om news.sunnyusenet.com te gebruiken.
Spotnet is nu de database opnieuw aan het opbouwen dus het werkt met de nieuwe server
Mogelijk gebruiken nog meer mensen de "oude" newsserver en helpt mijn reactie anderen
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 18:35] --
Hmmm te vroeg "hoera" geroepen. Ook de nieuwe server krijgt geen updates binnen na gistermiddag.
Sorry guys!
Ik gebruikte de server post.sunnyusenet.com en na kontakt met Sunny kreeg ik het advies om news.sunnyusenet.com te gebruiken.
Spotnet is nu de database opnieuw aan het opbouwen dus het werkt met de nieuwe server
Mogelijk gebruiken nog meer mensen de "oude" newsserver en helpt mijn reactie anderen

-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 18:35] --
Hmmm te vroeg "hoera" geroepen. Ook de nieuwe server krijgt geen updates binnen na gistermiddag.
Sorry guys!
-
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 11 okt 2011, 18:10
- Usenet: Newsleecher R-T-G
- Internet: Ziggo & Telfort
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Het volgend mailtje - als reactie op het standaard mailtje van Sunny - is nu de deur uit:
Beste mensen van Sunny,
Uiteraard ben ik me volledig bewust wie waar verantwoordelijk voor is. Jullie zijn dat inderdaad niet voor SpotNet.
Echter, aan het tot gisteren goed draaiende SpotNet en Spotlite is niets veranderd en bij jullie of jullie back-end leveranciers kan wellicht wel iets veranderd zijn. Vandaar mijn vraag. Die redelijk voor de hand ligt, omdat ook is gebleken dat bij de meeste andere Usenet providers alles wel blijft functioneren. Van bekenden hoor ik trouwens dat ook Pure Usenet en een
enkele andere provider problemen geeft. Het is overduidelijk dus geen lokaal probleem of probleem van SpotNet of SpotLite, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
Indien dit niet opgelost kan worden heeft een abonnement bij Sunny voor mij geen waarde. Ik meen me herinneren dat ongeveer een jaar geleden ook zoiets speelde. Destijds konden jullie het wél oplossen.
U kunt het allemaal teruglezen op het Spotnet forum: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7767
Vriendelijk groetend...
Beste mensen van Sunny,
Uiteraard ben ik me volledig bewust wie waar verantwoordelijk voor is. Jullie zijn dat inderdaad niet voor SpotNet.
Echter, aan het tot gisteren goed draaiende SpotNet en Spotlite is niets veranderd en bij jullie of jullie back-end leveranciers kan wellicht wel iets veranderd zijn. Vandaar mijn vraag. Die redelijk voor de hand ligt, omdat ook is gebleken dat bij de meeste andere Usenet providers alles wel blijft functioneren. Van bekenden hoor ik trouwens dat ook Pure Usenet en een
enkele andere provider problemen geeft. Het is overduidelijk dus geen lokaal probleem of probleem van SpotNet of SpotLite, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
Indien dit niet opgelost kan worden heeft een abonnement bij Sunny voor mij geen waarde. Ik meen me herinneren dat ongeveer een jaar geleden ook zoiets speelde. Destijds konden jullie het wél oplossen.
U kunt het allemaal teruglezen op het Spotnet forum: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7767
Vriendelijk groetend...
Why isn't there mouse-flavoured cat food?