Help !! Probleem na installatie
Moderator: Moderator Team
-
Re: Help !! Probleem na installatie
Een lichtpuntje....je bent niet de enige met dit probleem.Kan probleemloos downloaden met newsleecher, maar vul ik m'n servergegevens bij spotnet in......noppes,niks...alleen foutmelding!!!!
-
Maar ja, jij kan tenminste nog je servergegevens invullen, ik kom niet eens zo ver. Het progie start helemaal niet op. Ben nou al twee dagen bezig maar het gaat gewoon niet.
-
Misschien dan een herinstallatie proberen/overwegen?
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Installeer Spotnet nog even in andere folder dan de standaard - als testcyberpunk schreef:Maar ja, jij kan tenminste nog je servergegevens invullen, ik kom niet eens zo ver. Het progie start helemaal niet op. Ben nou al twee dagen bezig maar het gaat gewoon niet.
graag testen
ook even je servers.xml inhoud hier posten (zonder wachtwoord)
-
- Leeftijd: 41
Dit heeft volgens mij weinig met servers.xml te maken... Sterker nog, gooi je filters.xml, keys.xml, servers.xml en settings.xml eens weg en probeer het dan opnieuw. Zonder die bestanden moet hij gewoon opstarten en automatisch nieuwe aanmaken.
Plaats ook de inhoud van je spotnet.exe.config eens. Kijken misschien wat raars in staat, hoewel ik dan eerder een Error code 5 zou verwachten.
@ch10nov: Wat voor foutmeldingen krijg jij? Wellicht dat we kunnen helpen?
Plaats ook de inhoud van je spotnet.exe.config eens. Kijken misschien wat raars in staat, hoewel ik dan eerder een Error code 5 zou verwachten.
@ch10nov: Wat voor foutmeldingen krijg jij? Wellicht dat we kunnen helpen?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Jongens, bedankt dat iedereen meedenk met mijn probleem. Als we dit op kunnen lossen zou het wellicht nuttig kunnen zijn voor andere gebruikers.
Ik heb spotnet op mijn laptop ( vista 64bit ) zonder probleme installeerd maar zou hem toch ook graag op mijn PC ( windows xp ) draaiende willen hebben omdat ik al mijn down en uploads via Pc doe.
Zonet spotnet op de Pc van mijn vriendin ( windows xp ) geinstallerd en het werkte meteen.!!!
De foutmelding staat boven aan de topic. Het programma start niet op.
Dit heb ik tot nu toe gedaan:
Verschillende versies van spotnet probeerd.
alle framework versies verwijdert en opnieuw installerd.
firewall en virusscanner uitgezet.
instellingen avast virusscanner aangepasst.
als administrator opgestart.
servers.xml handmatig ingevuld.
filters.xml, keys.xml, servers.xml en settings.xml verwijderd.
ander folder probeerd.
het gekken is dat hij zowel op mijn laptop vista 64bit als ook op de ander pc xp draaid, maar niet op mijn pc. Ik heb met deze nooit problemen gehad, mijn pc loopt als een zonnetje. Dus iets in mijn systeem houd de werking van spotnet tegen, maar wat ??
Net nogmaals geinstallerd op een ander gedeelte van mijn schijf. de folder : c:\documents en settings\All users\application data\spotnet is leeg. geen filters keys servers en settings aanwezig.
Maar de foutmelding blijft.
HELP!!!!!!!!!
Ik heb spotnet op mijn laptop ( vista 64bit ) zonder probleme installeerd maar zou hem toch ook graag op mijn PC ( windows xp ) draaiende willen hebben omdat ik al mijn down en uploads via Pc doe.
Zonet spotnet op de Pc van mijn vriendin ( windows xp ) geinstallerd en het werkte meteen.!!!
De foutmelding staat boven aan de topic. Het programma start niet op.
Dit heb ik tot nu toe gedaan:
Verschillende versies van spotnet probeerd.
alle framework versies verwijdert en opnieuw installerd.
firewall en virusscanner uitgezet.
instellingen avast virusscanner aangepasst.
als administrator opgestart.
servers.xml handmatig ingevuld.
filters.xml, keys.xml, servers.xml en settings.xml verwijderd.
ander folder probeerd.
het gekken is dat hij zowel op mijn laptop vista 64bit als ook op de ander pc xp draaid, maar niet op mijn pc. Ik heb met deze nooit problemen gehad, mijn pc loopt als een zonnetje. Dus iets in mijn systeem houd de werking van spotnet tegen, maar wat ??
Net nogmaals geinstallerd op een ander gedeelte van mijn schijf. de folder : c:\documents en settings\All users\application data\spotnet is leeg. geen filters keys servers en settings aanwezig.
Maar de foutmelding blijft.
HELP!!!!!!!!!
een cyberpunk kent zeker wel Procmon - draai dat eens en monitor wat er gebeurd, ik denk zelf aan oude DLL's oid, maar altijd moeilijk te vinden zonder dergelijk tool
-
hellaas gerstr kende procmon niet maar heb hem meteen erop gezet. Weet enkel niet hoe ik ermee moet werken.
in de kolom Result zie ik volgende dingen staan:
Success-buffer overflow-name not found-no such file-reparse-no more files-no more entries-file locked with writers-invalid parameter enz.
Wat moet ik met dit progie dan doen ??
in de kolom Result zie ik volgende dingen staan:
Success-buffer overflow-name not found-no such file-reparse-no more files-no more entries-file locked with writers-invalid parameter enz.
Wat moet ik met dit progie dan doen ??
google is your best friend?:
http://www.vistaclues.com/trace-applica ... rocmonexe/
laat even weten ajb
http://www.vistaclues.com/trace-applica ... rocmonexe/
laat even weten ajb
-
Sluit het draadge maar af, ik kom er niet uit. Ga wel op zoek naar een programma wat wel werkt.
bedankt groetjes.
bedankt groetjes.