Spotnet kan geen spots vinden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
reality_tv
Answers: 0

Spotnet kan geen spots vinden

Bericht door reality_tv »

Ik maak gebruik van Windows XP proffesional , ik het network 4.0 client en extended geinstalleerd.
Daarna heb ik spotnet 1.5.6 erop gezet. Bij het openen van het programma geef ik mijn gegevens van Newsgrabber in.
Het programma begint dan spots te zoeken en begint dan met deze in te laden. Op het einde van dit proces geeft hij dan linksonder aan dat er geen spots gevonden zijn en is het programma vastgelopen. Ik moet hem dan via het taakbeheer sluiten.

Ondertussen heb ik al enkele malen het programma gewist en opnieuw erop gezet. Ook heb ik het programma al heel gewist door de map C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet te wissen en via de software het programma te wissen. Maar helaas hetzelfde probleem.

Daarnaast heb ik network 4.0 ook nog eens gewist en opnieuw geinstalleerd. Toen heb ik het eens getest op de pc van mijn broer die met dezelfde anti-virus (kaspersky) werkt als mij en daar werkt het zonder probleem.

Kan iemand mij helpen?

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: Spotnet kan geen spots vinden

Bericht door KoffieBo0N »

Da's vreemd. Probeer dit eens:

-Ga naar C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
-Open het bestand servers.xml in Kladblok
-Voer deze gegevens in:

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Dus: vervang dit door de code die bovenaan staat, vervang het bestand niet in zijn geheel
-Start Spotnet op.

Topicstarter
reality_tv

Dat heb ik gedaan, maar de eerste keer gaf hij een foutmelding. Kan geen verbinding met de server maken er is een time-out opgetreden. Toen ik hem de tweede keer opende kreeg ik hetzelfde probleem kan geen posts vinden.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Welke payserver gebruik je? Of welke internetprovider heb je?

Topicstarter
reality_tv

newsgrabber en internetprovider belgacom

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Met newsgrabber heb je sowieso voor 55 dagen aan headers tot je beschikking.

Als je de servers.xml en de .spot bestanden eens weggooit, spotnet opstart en je gegevens van newsgrabber daar invult, zou dit gewoon moeten werken. Zorg er wel voor dat er geen andere downloadprogramma's op de achtergrond draaien. Dan zou dit gewoon goed moeten gaan.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
reality_tv

ik heb die 2 bestanden gewist en spotnet opnieuw opgestart. Hij haalde de spots binnen en liet mij de lijst zien, maar het programma liep vast. Toen ik het opnieuw opstarte kon hij weer geen spots vinden

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Wat deed je toen hij vast liep? Heb je eigen filters erin zitten? Haal die eens weg. (hele filters.xml weghalen is het veiligste)

Geen spots vinden als in geen nieuwe, of geen spots als in helemaal geen spots in je overzicht.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
reality_tv

ik heb de filters.xml eens gewist en opnieuw het programma opgestart. Hij gaat de spots zoeken en dowloaden en als hij daarmee klaar is en hij wilt de database vormen gaat er iets mis. Dan geeft hij aan kan geen spots vinden. Ik heb dus totaal geen spots in mijn overzicht staan en het programma zit dan vast. Ik kan nergens meer op klikken.

gerstr

Bericht door gerstr »

maar even wat radicaler:
je c:\programdata\spotnet folder even hernoemen naar wat je wil (als je het maar kan terug vinden)
spotnet nieuw opstarten
server gegevens invullen
testen

laat je even weten?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer