(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Beste,
Als eerst bedankt voor dit geweldig stukje software!
Ik gebruik spotnet al jaren maar sinds de nieuwe beta V2.0.0.103 ik kan geen nzb bestanden meer doorsturen naar sabnzb die op mijn qnap nas draait!
Heeft iemand een oplossing?
Als eerst bedankt voor dit geweldig stukje software!
Ik gebruik spotnet al jaren maar sinds de nieuwe beta V2.0.0.103 ik kan geen nzb bestanden meer doorsturen naar sabnzb die op mijn qnap nas draait!
Heeft iemand een oplossing?
-
Ik kan de installer niet runnen.
Gebeurt niets als ik de .exe aanklikt.
Proces gaat ook niet aan.
EDIT:
Als Adminstrator gebeurt er wel iets, maar lijkt meer op een virus.
Heel het systeem werkt enorm langzaam er en komen soms maar liefst 10 Spotnet.exe processen te voorschijn.
Ik weet het niet maar Spotnet+Windows 10=een ramp.
Alle andere software werkt wel dit is enorm raar.
Versie 1.0 officieel tot de nieuwste build, de portable EN deze 2.0 versie werken geen van allen.
Spotlite werkt wel.
Gebeurt niets als ik de .exe aanklikt.
Proces gaat ook niet aan.
EDIT:
Als Adminstrator gebeurt er wel iets, maar lijkt meer op een virus.
Heel het systeem werkt enorm langzaam er en komen soms maar liefst 10 Spotnet.exe processen te voorschijn.
Ik weet het niet maar Spotnet+Windows 10=een ramp.
Alle andere software werkt wel dit is enorm raar.
Versie 1.0 officieel tot de nieuwste build, de portable EN deze 2.0 versie werken geen van allen.
Spotlite werkt wel.

-
Zojuist deze versie geïnstalleerd. Eerst kwamen er foutmeldingen om dat er kennelijk te wijzig ruimte was op de c-drive?
Nog wel in de programData folder, waar volgens mij niet "tijdelijke dingen" horen weggeschreven te worden. Hiervoor is de %TEMP% directory bedoelt.
Maar goed, dit probleem heb ik opgelost.
Nu is het wel geïnstalleerd, maar er is geen icoon bijgekomen, dan wel is de oude 1.8.4 icoon overschreven met de nieuwe.
Ook geen flauw idee waar het geïnstalleerd is (een hint, of verslagje aan het einde zou fijn zijn).
Als ik de installer opnieuw opstart, gebeurt er helemaal niets meer.
Waar oh waar is het geïnstalleerd?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 jul 2015, 09:56] --
Die versie gedeinstalleerd, en toen opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens bij de processen gekeken naar de filelocatie.
Die staat ergens in appdata\local\spotnet\app-2.0.0.102
Alleen de exe die daar staat, kan ik niet los opstarten, want dan krijg ik een fout:
CurrentOnDispatcherUnhandledException: is geen geldige Win32-toepsssing. (Uitzondereing van HRESULT: 0x800700c1)
Nog wel in de programData folder, waar volgens mij niet "tijdelijke dingen" horen weggeschreven te worden. Hiervoor is de %TEMP% directory bedoelt.
Maar goed, dit probleem heb ik opgelost.
Nu is het wel geïnstalleerd, maar er is geen icoon bijgekomen, dan wel is de oude 1.8.4 icoon overschreven met de nieuwe.
Ook geen flauw idee waar het geïnstalleerd is (een hint, of verslagje aan het einde zou fijn zijn).
Als ik de installer opnieuw opstart, gebeurt er helemaal niets meer.
Waar oh waar is het geïnstalleerd?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 jul 2015, 09:56] --
Die versie gedeinstalleerd, en toen opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens bij de processen gekeken naar de filelocatie.
Die staat ergens in appdata\local\spotnet\app-2.0.0.102
Alleen de exe die daar staat, kan ik niet los opstarten, want dan krijg ik een fout:
CurrentOnDispatcherUnhandledException: is geen geldige Win32-toepsssing. (Uitzondereing van HRESULT: 0x800700c1)
-
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Zoek eens in de user map! Ik heb de hele map straffeloos verplaatst naar een andere partitie. Wel je snelkoppeling(en) handmatig aanpassen Komt er een update dan wordt deze in de verplaatste map neer gezet.
De map spotnet in programdata uiteraard laten staan
De map spotnet in programdata uiteraard laten staan
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
Hoi. Versie 2.0.0.103 Eweka. Zit me suf te zoeken. Zie door de bomen het bos niet meer.
Krijg melding: Er zijn problemen met usenetserver. The connection attempted time out. (931)
Iemand oplossing voor me?? Alvast bedankt
Krijg melding: Er zijn problemen met usenetserver. The connection attempted time out. (931)
-
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Terug in dit topic wordt aangedragen dat je Spotnet 1.xxx moet verwijderen. Wie weet helpt het
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
Heb het nu ook ik gebruik supernews. Zo te zien ligt het niet aan spotnet kan ook niks meer downen. Het lijkt wel dat supernews plat ligt.Slabak schreef:Hoi. Versie 2.0.0.103 Eweka. Zit me suf te zoeken. Zie door de bomen het bos niet meer.
-
Krijg bij installeren de melding "Installation has failed". Blijkbaar te maken met de Squirrel setup. Setup log is overigens leeg.
Nog suggesties?
Nog suggesties?
-
Ik heb in de user map gekeken. Daar staat tenslotte die appdata-folder waarover ik schreef.
Kan iemand mij zeggen, waar ik de exe van deze 2.0.102 kan vinden?
Het verhaal dat het zou werken als ik de oude versie er af gooi, vind ik heel grappig.
Daar er in de introductie post toch echt staat dat dit niet hoeft, en dat je ze naast elkaar kan draaien.
> tenzij dit verhaal natuurlijk niet klopt.
Kan iemand mij zeggen, waar ik de exe van deze 2.0.102 kan vinden?
Het verhaal dat het zou werken als ik de oude versie er af gooi, vind ik heel grappig.
Daar er in de introductie post toch echt staat dat dit niet hoeft, en dat je ze naast elkaar kan draaien.
> tenzij dit verhaal natuurlijk niet klopt.
-
- Moderator Team Lid
Hoi Willy B Fine,
- Download Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID (zie mijn onderschrift)
- Start Spotnet Backup.exe
- Bestand -> Klik op de knop: Open Spotnet 'user config' map & v2.0 map
- Afhankelijk van welke versie je van Spotnet v2.0.x draait, open de desbetreffende map en je vindt daar spotnet.exe
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)