(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
beste mensen
wie kan mij helpen bij de vorige 1.8.1 kon ik gewoon news.kpn.nl invoeren en dan op verbinden klikken maar als ik dat bij 2.0 wil doen kan ik niet op verbinden klikken wie weet er hier raad mee
alvast bedankt
wie kan mij helpen bij de vorige 1.8.1 kon ik gewoon news.kpn.nl invoeren en dan op verbinden klikken maar als ik dat bij 2.0 wil doen kan ik niet op verbinden klikken wie weet er hier raad mee
alvast bedankt
-
- Usenet: Newshosting
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Kan het kloppen dat bij de filters in filter overzicht en de sub filters je meer dan 500 spots kan bekijken en bij de rest van de filters niet?
Zie bijlagen de open geklapte filters.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 jun 2015, 09:52] --
-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 jun 2015, 09:52] --
Kwam er net achter dat bij alle hooft filters je wel meer da 500 spots kan bekijken, maar als je naar de sub filters ga dan kom ik niet verder dan 500 spots.xjbx schreef:Kan het kloppen dat bij de filters in filter overzicht en de sub filters je meer dan 500 spots kan bekijken en bij de rest van de filters niet?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
.94 versie werkt hier perfect, ik kan geen minpunten opnoemen, bedankt voor deze super aanvulling
-
.94 werkt zeker prima, maar vraag hoe je bij deze versie weer een eigen filter set kan toevoegen ipv. standaard ?

-
- Contacteer:
Je kan proberen je oude filter van spotnet te hernoemen naar de filter van deze versie, of de inhoud kopiëren daar de nieuwe filter kijken wat er gebeurt.Ruudjuh1972 schreef:.94 werkt zeker prima, maar vraag hoe je bij deze versie weer een eigen filter set kan toevoegen ipv. standaard ?
Bij mij heeft dat in ieder geval gewerkt.
De nieuwe filter naam heet filters.advanced.nl.xml in plaats van de oude filter.xml.
-
- Usenet: Eweka
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Het kan nog slimmer mits je je 'oude' filters nog hebt. SN v2.x.x.xxx op. Kijk nu eens rechts naast de tekst FILTERS. Hier staat een label afgebeeld. Als je daar op klikt krijg je je oude filters terug en je kunt ook weer terug naar de filters van v.2
Makkelijker kan het niet
Makkelijker kan het niet
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
- Contacteer:
Bedankt, heb ik ook meteen weer wat geleerd hoe het makkelijker kan.Guillaumpie schreef:Het kan nog slimmer mits je je 'oude' filters nog hebt. SN v2.x.x.xxx op. Kijk nu eens rechts naast de tekst FILTERS. Hier staat een label afgebeeld. Als je daar op klikt krijg je je oude filters terug en je kunt ook weer terug naar de filters van v.2
Makkelijker kan het niet
-
nee gaat niet werken, heb wel middels met een klein icoon een filter weten te maken met genaamd "Spotnet",,zoals de oude filters met de gekleurde balkjes gaat helaas niet werken hier ookal heb ik de inhoud van filters.xml is de nieuwe
filters.advanced.nl gezet en de map met passende afbeeldingen in map images...maar helaas zie ik wel de filters verschijnen maar heel klein voor de naam van de filter zie ik de afbeelding en dat ziet er niet mooi uit dan en onleesbaar niet te herkennen zo klein.
filters.advanced.nl gezet en de map met passende afbeeldingen in map images...maar helaas zie ik wel de filters verschijnen maar heel klein voor de naam van de filter zie ik de afbeelding en dat ziet er niet mooi uit dan en onleesbaar niet te herkennen zo klein.
-
Vreemd verschijnsel
Ik had versie .91 die zichzelf heeft geupdate naar versie .94, en dat werkte super. Nou zie ik vanmorgen dat het updaten van plaatjes niet goed werkte, laat ik nou weer versie .91 hebben
Kan Spotnet 2 zichzelf upgraden en downgraden ??

Ik had versie .91 die zichzelf heeft geupdate naar versie .94, en dat werkte super. Nou zie ik vanmorgen dat het updaten van plaatjes niet goed werkte, laat ik nou weer versie .91 hebben

Kan Spotnet 2 zichzelf upgraden en downgraden ??
-
Waarschijnlijk heb je ook v 1.8 nog op je systeem? Dan kun je niet aanpassen in v 2. Pas het aan in v 1.8 en v 2 pakt het dan ook op. Blijkbaar lezen ze hetzelfde settings bestand uit maar houdt v 1.8 de controle. Heb ik ook al ervaren, zie een paar bladzijdes terugmark8 schreef:beste mensen
alvast bedankt