Cache Folder
Moderator: Moderator Team
-
Cache Folder
Ik had een klein vraagje: Ik heb als C schijf een SSD van 60GB. Nu is het probleem dat als ik download met spotnet (zeg iets van 20gb) hij die 20gb eerst helemaal wegschrijft op die SSD. (Het gaat naar: C:\Programdata\Spotnet\Cache). Is er een mogelijkheid om deze locatie te veranderen?
ThijsD
ThijsD
-
Re: Cache Folder
1.maak een nieuwe map aan op een andere hdd maakt niet uit welke naam je die geeft
2 open spotnet klik op bewerken selecteer daar de nieuwe map die je net gemaakt hebt klaar is kees
spotnet zal daar nu ook de cache bestanden plaatsen en naar het uitpakken verwijderen
2 open spotnet klik op bewerken selecteer daar de nieuwe map die je net gemaakt hebt klaar is kees
spotnet zal daar nu ook de cache bestanden plaatsen en naar het uitpakken verwijderen
-
Dat doet hij dus nietpotige-smurf schreef:1.maak een nieuwe map aan op een andere hdd maakt niet uit welke naam je die geeft

Er staan op: C:\ProgramData\Spotnet\Cache\ 15000 bestandjes van gemiddelt 400kb genaamd: SABnzbd_article_2l6ehq
-
- Leeftijd: 41
Je moet de sabnzbd.ini openen die in je folder C:\ProgramData\Spotnet\ staat. Daar kan je de cachedir aanpassen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
de cache is idd voor SABnzbd en aanpassing in sabnzbd.ini moet je probleem verhelpen
laat het even weten ajb
laat het even weten ajb
-
Heb het gevonden!
Bedankt allemaal
(Heb het nog niet kunnen testen omdat er nog een download bezig was
) Maar ik geloof wel dat dat werkt ^^

-
Probleem verholpen! --> Gesloten
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"