Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 8.1 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Wondernews Welke Internet Provider heb je?: KPN Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows 8.1 Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Vandaag Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg spotnet niet aan de praat op mijn nieuwe pc. Heb de verbinding zo ingesteld als in de mail van de provider staat aangegeven, maar hij blijft de fout: SABnzbd: Bekijk de logfile geven. Volgens mij ben ik wel ingelogd maar ik kan dus niet downloaden. Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Reactie lader gedownload en alle reacties ingelezen. Meerdere wijzigingen proberen in de instellingen. Schone installatie: Ja XML bestand.:
Ga naar menu Bekijken/bewerken --> klik op: SABnzbd webinterface openen
Welke meldingen krijg je retour?
Voorbeeld foutmelding: <SabPort>8085</SabPort>
In de message-box staat tevens hoe te handelen voor een oplossing, in dit voorbeeld ga je naar het menu: Bekijken/bewerken --> klik op: Spotnet settings.xml
Spotnet settings.xml wordt geopend in kladblok hier moet <SabPort>8085</SabPort>veranderd worden in <SabPort>8090</SabPort>
Laatst gewijzigd door Ypsos op 11 mar 2015, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de bovenstaande uitleg geprobeerd, maar ik krijg het nog altijd niet werkend.
Heb geen idee wat het doet en of het doet wat jij zegt dat het doet. Wordt er een beetje moe van dat Spotnet niet gewoon werkt.. Ik ben redelijk handig met een pc maar ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.
In principe werkt alles gewoon, alleen de download start niet?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 10 maart 2015, 13:17] --
-- [bericht automatisch samengevoegd - 10 maart 2015, 13:18] --
- Spotnet haalt alle headers binnen (spot overzicht wordt aangemaakt) #↑
- Downloaden start niet, lees SABnzbd start niet
SABnzbd is de interne newsreader van Spotnet een programma wat het mogelijk maakt om "spots" direct te downloaden. SABnzbd repareert de bestanden indien dit nodig is en pakt ze ook nog uit, het downloaden, repareren en uitpakken van bestanden gebeurt op de achtergrond
Misschien is het een film/serie waar Notice and Takedown is op toegepast. Downloaden uit de categorie MUZIEK lukt wel?
Wanneer er Notice and Takedown is toegepast, krijg je niet de melding: Oeps - Fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile. Bovenstaande fout melding kan opgelost worden met: SABnzbd settings en pySabRename voor Spotnet (klik op de knop: Reset SABnzbd voor Spotnet )
of deze melding: Oeps - Kan geen verbinding met de externe server maken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.