Kan niet inlogen
Moderator: Moderator Team
-
Kan niet inlogen
Hoi. Kan iemaand mij helpen. Bij het opstarten van Spotnet moet ik een wachtwoord invulen. Als ik dit doe dan komt er een pop-up met, het gebruikersnaam of wachtwoord is niet juist. Mijn provider is Eweka. Alvast bedankt... 

-
- Leeftijd: 41
Re: Kan niet inlogen
Wel de juiste server, inlognaam en wachtwoord ingevuld in het scherm?
Ben je al met servers.xml aan het stoeien geweest, en staat die toevallig op alleen lezen?
Ben je al met servers.xml aan het stoeien geweest, en staat die toevallig op alleen lezen?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
moet normaal geen probleem wezen ik heb ook eweka
Let wel op het is wel hoodfletter gevoelig je inlog en wachtwoord
ik hoor het wel
Let wel op het is wel hoodfletter gevoelig je inlog en wachtwoord
ik hoor het wel
-
Ik heb het met hoofdletters gedaan maar ik kom er niet in. Ik ben niet met xml aan het stoeien geweest.
Kan het ergens anders aan ligen misschien? Ik doe alles zoals het moet?
Kan het ergens anders aan ligen misschien? Ik doe alles zoals het moet?
-
Heb je wel de juiste nieuwsserver gekozen? Aangezien eweka er velen heeft...
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
-
Je hebt een combinatie gekregen van een nieuwsserver (met een nummer) een username en een wachtwoord. Kijk anders ook even in het topic van Eweka onder viewtopic.php?f=16&t=88
-
Zelfde probleem heb ik ook, echter ik kan wel inloggen, maar als ik dan afsluit moet ik alles weer opnieuw invullen spotnet onthoud de gegevens niet. Ik sluit netjes via bestand en dan afsluiten af
Daarnaast is het mij opgevallen dat wanneer ik aan het dowloaden ben met Newsleecher op Eweka ik met spotnet geen verbinding krijg en dezelfde melding krijg gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd
Daarnaast is het mij opgevallen dat wanneer ik aan het dowloaden ben met Newsleecher op Eweka ik met spotnet geen verbinding krijg en dezelfde melding krijg gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd
-
Dan moet je even controleren of servers.xml alleen lezen is. Staat in Windows 7 in de map C:\ProgramData\Spotnet
Zo ja, dan kan spotnet hem niet bijwerken.
Zo ja, dan kan spotnet hem niet bijwerken.
-
Het is mij gelukt. Allemaal heel erg debankt voor jullie hulp. En nu een film kijken.