Ik zeg BEDTIJD.....
Moderator: Moderator Team
Maya73 schreef:er zijn geen herstelpunten........zegt ie.....
Ik zeg BEDTIJD.....
Nieuwe dag, nieuwe kansenMaya73 schreef:via een pc helplijn ingebeld en ze hebben ook een soort scanner erop gezet. Ik ben de naam alweer kwijt maar heb deze al via een systeemhertel weg gemikt.
dit is te kort door de bocht, er zijn diverse versies.Maya73 schreef:C+++2008 er op 22-11-2014
En je weet niet meer welke versies SP1 of zonder SP1?Maya73 schreef: Microsoft visual heb ik uit de lijst van programma's 3 x verwijderd ( allen 2008, 2 x (86X) en 1 x (64x)
Ypsos schreef:(desnoods opschrijven in een tekst bestand)dit is te kort door de bocht, er zijn diverse versies.Maya73 schreef:C+++2008 er op 22-11-2014
voorbeeld:
Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x64)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86)
Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package (x64)
enz.
Ok, dat kan dus uitgesloten worden.Maya73 schreef:cc cleaner heeft geen fouten gevonden in het register
Perfect.Maya73 schreef:Ik zie in de lijst met programma's NET framewordk 4 client profile en NET framework 4 extended staan. Deze heb ik beide terug gezet in originele staat (*fix)
Interessant, dit is een driver update voor je grafische kaartMaya73 schreef:Tevens valt mij op dat sinds 2 december een : Intel (R) Graphics media accalerator Driver in de lijst van software staat.....is dat wat ?
Dit is ook een voorbeeld, ik kan niet over je schouder meekijkenMaya73 schreef:in de lijst met software staat alleen de naam die ik in mijn vorige bericht gezet had.
De naam in mijn apparaatbeheer komt niet overeen...![]()
ok, deze info heb je nu, wie is de fabrikant van je laptop, welk stuur programma versie staat eropMaya73 schreef:Daar staat : mobile intel(R) 4 series express chipset family
Mooi, dan nog moet je gewoon alles over de chipset/ grafische kaart weten... niet afraffelen....Maya73 schreef:Ik heb vanmiddag een herstelpunt gemaakt.
Ja, maar alleen als je screenshots hebt, driver details gekopieerd hebt enz. computer model / laptop modelMaya73 schreef:Dus ik ga dat programma van 2 december ( wat ik er zelf niet bewust op gezet heb) vanaf gooien.
Weet niet waar je gekeken hebt, maar dat lijkt eerder op vrije hardeschijf ruimteMaya73 schreef:hij geeft aan :37,1 GB..........dat lijkt me wel heeeeel veeeeel