lelici1 schreef:Moet ik windows soms eerst opnieuw opstarten?
Aanmelden met je nieuwe account zonder de computer opnieuw op te starten.
zie video:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... of-windows
en deze tekst:
U hoeft zich ook niet per se af te melden bij Windows. In plaats daarvan kunt u de pc ook vergrendelen. Anderen kunnen zich dan nog vanaf het aanmeldingsscherm bij hun eigen accounts aanmelden.
Opmerking: Wel eerst Spotnet afsluiten voordat je je aanmeld in het nieuw aangemaakte account.
lelici1 schreef:Daar ben ik een beetje huiverig voor!

Niets aan de hand, deze functie is juist handig, bijvoorbeeld als de kids de zelfde computer gebruiken.
Wel even goed de wachtwoorden opschrijven.
Het gebruik van meerdere gebruikersaccounts is onmisbaar wanneer meerdere personen op dezelfde computer werken. De gebruikers hebben elk hun eigen voorkeursinstellingen, documenten, e-mailaccount, contactpersonen, agenda, internetfavorieten en wellicht ook nog een chatprogramma waarop automatisch wordt ingelogd. Voor elk nieuw aangemaakt gebruikersaccount moeten de instellingen echter opnieuw worden ingesteld, wat op zich al goed is voor een half uurtje klikken! Op deze pagina wordt beschreven hoe het aanmaken en instellen van meerdere gebruikersaccounts toch efficiënt en snel kan worden uitgevoerd.
Bron
lelici1 schreef:Ik heb ook een spotnet lite geuinstallt, en die doet het prima; ik weet niet of je daar nog iets mee kunt...
Was niet nodig geweest, SpotLite kun je rustig laten staan...
Het probleem is met Spotnet, (twee verschillende programma's).