Krijg steeds foutmelding bij laden reacties
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Krijg steeds foutmelding bij laden reacties
L.S.
Omdat ik plotseling een aantal malen de melding kreeg "Spotnet werkt niet meer" heb ik het programma verwijderd via windows/configuratiescherm/programma's verwijderen. Na het programma opnieuw te hebben geïnstalleerd krijg ik na het bijwerken van de reacties de volgende melding:"er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryException". Hierdoor gaat het programma elke keer als het wordt gestart alle reacties ophalen wat vervolgens weer in de voormelde melding resulteert.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Gr.
Maaike61
Omdat ik plotseling een aantal malen de melding kreeg "Spotnet werkt niet meer" heb ik het programma verwijderd via windows/configuratiescherm/programma's verwijderen. Na het programma opnieuw te hebben geïnstalleerd krijg ik na het bijwerken van de reacties de volgende melding:"er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryException". Hierdoor gaat het programma elke keer als het wordt gestart alle reacties ophalen wat vervolgens weer in de voormelde melding resulteert.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Gr.
Maaike61
-
- Moderator Team Lid
Re: Krijg steeds foutmelding bij laden reacties
Maaike61,
"Spotnet werkt niet meer" zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7048
"System.OutOfMemoryException" zie: Out of Memory exception: - oplossing
"Spotnet werkt niet meer" zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7048
"System.OutOfMemoryException" zie: Out of Memory exception: - oplossing
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)