Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-telligent
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton en Norman
Met welk programma download je?: Grabit Spotnet
Wanneer begon je probleem?: begin augustus
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet werkt niet meer, zowel op mijn computer en op mijn laptop. Ik krijg de ene keer foutcode 950, een andere keer 931.
Ben bij mijn ouders geweest, mijn vader gebruikt ook spotnet, hier kon ik gewoon inloggen, en downloaden. Ik heb in de afgelopen maanden met mijn internet verbinding zitten tweaken, om zo het beste bereik te krijgen. Heb mijn modem gereset naar fabrieksinstellingen, ik kon weer spots downloaden. Een dag later kreeg ik echter wee foutmeldingen. Ik heb mijn modem wederom gereset, maar kreeg opnieuw foutmeldingen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: fabrieksinstellingen modem, schone instalaties, ander internet, fora bezocht.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.i-telligent.com" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.i-telligent.com" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="563" SSL="1" Connections="14" />
<Server Type="Uploads" Server="news.i-telligent.com" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Kan iemand mij helpen? Mijn vader, waar ik wel in kan loggen, heeft ook UPC als provider.

