Geen van onderstaande providers melden storingen op hun website's.
Ook hebben ze bijna geen één van allen een status-pagina. (XL ned heeft alleen een soort gloeilampje groen/rood)
mesa57 schreef:Deze providers zitten allemaal bij highwinds.com :
Zelfde probleem hier met spotlite (linux) en sunny....
Als ik ziggo instel op spotlite werkt het wel oke zover ik kan zien tot nu toe..........
Vet balen, gaan de payservers nu ook onderuit?
Laatst gewijzigd door GJE op 21 aug 2014, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb dit probleem al sinds gisteravond. Er komen praktisch geen spots meer binnen. Ik heb contact gehad met Sunny, maar volgens hen is er bij Sunny geen storing. Mogelijk ligt het probleem elders ????????? Afwachten dus maar, en elkaar even op de hogte houden.
Sinds gisteren is er een storing geweest aan onze headers. Ondertussen is dit probleem hersteld en zou het weer beter moeten werken. Onze excuses voor enig ongemak.
nemmie schreef:Kreeg net dit mailtje terug van sunny:
Beste,
Sinds gisteren is er een storing geweest aan onze headers. Ondertussen is dit probleem hersteld en zou het weer beter moeten werken. Onze excuses voor enig ongemak.
dus hopen dat het snel weer bijloopt.
Dat is wel heel erg raar. Sunny had mij gemaild dat er GEEN storing was. Maar het werkt hier nog steeds van geen kant.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.