Downloads stoppen steeds
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Zeelandnet
Downloads stoppen steeds
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Zeelandnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een week of 4 geleden
Geef een beschrijving van je probleem: De downloads stoppen soms ineens. Ze beginnen met 3,5mb p/s en lopen dan terug naar 0.
Volgens Sunny Usenet ligt het niet aan de verbinding.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Opnieuw starten en contact opgenomen met Sunny Usenet. Die hebben ook een test nzb gestuurd maar dat deed het ook niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Zeelandnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een week of 4 geleden
Geef een beschrijving van je probleem: De downloads stoppen soms ineens. Ze beginnen met 3,5mb p/s en lopen dan terug naar 0.
Volgens Sunny Usenet ligt het niet aan de verbinding.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Opnieuw starten en contact opgenomen met Sunny Usenet. Die hebben ook een test nzb gestuurd maar dat deed het ook niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: Pure
- Internet: canal digitaal
Re: Downloads stoppen steeds
Ik heb hetzelfde. Maak nu ca half jaar gebruik van Spotnet en sinds ongeveer een week kan ik veel dingen niet meer binnenhalen. Eergisteren een andere spot geprobeerd en dat werkt nog prima.
-
Ik had het nooit en nu heb ik sinds een aantal weken een nieuwe snelle laptop en een schone installatie en heb ik dat probleem
-
- Usenet: :D
- Internet: :D
Dat zal vast iets te maken hebben met de takedowns, oftewel de spots worden snel van de server verwijderd.
-
Lijkt me eigenlijk niet want Sunny usenet had me een test nzb gestuurd en die deed het dan ook niet.
-
- Usenet: :D
- Internet: :D
Ik kan je ook een nzb sturen die wel werkt en dus nog op de server staat, maar ik kan je er ook een sturen die niet werkt en dus niet meer op de server staat. Het is maar net wat je wilt downloaden
-
Als de nzb niet meer op de server staat gaat hij later ook weer niet meer ineens beginnen denk ik?
En dat is bij mij wel het geval. Hij loopt terug naar 0 en dan na een paar keer opnieuw Spotnet afsluiten en starten beginnen ze weer. Soms ook pas ineens na een tijd wachten
En dat is bij mij wel het geval. Hij loopt terug naar 0 en dan na een paar keer opnieuw Spotnet afsluiten en starten beginnen ze weer. Soms ook pas ineens na een tijd wachten
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: upc
Ik gebruik ook sunnyusenet en heb sinds half juni hetzelfde probleem. Contact gezocht met Sunny maar het probleem ligt niet bij hen zeggen ze. Als ik een nzb binnenhaal via bijvoorbeeld grab it dan blijft de downloadsnelheid wel hoog. Ook al contact gezocht met mijn provider (UPC) speedtest gedaan maar internetsnelheid is goed. Heb spotnet inmiddels al aantal keren verwijders en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. firewall in en uitschakelen helpt ook niet. Ben inmiddels ten einde raad.
-
Ja idd. Dan heb je een payserver en dan heb je dit. Triest vooral omdat je niet weet waar het aan ligt.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 aug 2014, 18:55] --
Is er iemand met een tip voor een beter programma dan Spotnet want ik ben het werkelijk strontbeu dat het downloaden steeds niet gaat. Volgens Sunny usenet ligt het aan Spotnet en ben ik zeer zeker niet de enige schreven ze.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 aug 2014, 18:55] --
Is er iemand met een tip voor een beter programma dan Spotnet want ik ben het werkelijk strontbeu dat het downloaden steeds niet gaat. Volgens Sunny usenet ligt het aan Spotnet en ben ik zeer zeker niet de enige schreven ze.