NZB
Moderator: Moderator Team
-
NZB
Als ik Spotnet vraag om de NZB files te openen in een ander programma dan geeft mijn programma (Grabit) aan dat hij de artikelen niet kan vinden. Dat is heel vreemd want Spotnet download ze wel en kan ze dus wel vinden.
Wat gaat er fout?
Een andere 'probleem'
Ik heb het idee dat als ik Spotnet opstart hij niet automatisch begint te downloaden. Klopt dit?
Wat gaat er fout?
Een andere 'probleem'
Ik heb het idee dat als ik Spotnet opstart hij niet automatisch begint te downloaden. Klopt dit?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 55
Re: NZB
Hallo Tolster.
Mischien eerst even opslaan en dan kun je hem openen met grabit
Een andere 'probleem'
Bij mij begint het gelijk kun je zien bovenin nij bewerken-downloadknop-downloaden
Mischien eerst even opslaan en dan kun je hem openen met grabit
Een andere 'probleem'
Bij mij begint het gelijk kun je zien bovenin nij bewerken-downloadknop-downloaden
Haasten heeft geen zin, men moet op tijd beginnen

-
Heb 4 Spots geplaats op Spotnet, krijg hierbij vragen van de Leden of de Spot compleet is omdat zij de
melding krijgen dat de NZB niet is uit te pakken.
Na controle op WWW zag ik de deze Spots compleet waren.
Maar op Spotnet bij de 4 Spots werkt het bij mij ook niet, andere Spots die ik niet geplaatst heb werken wel.
Moet wel zeggen dat ik na het maken van de Spot de 4 NZB's verwijderd heb van mijn Harde Schijf.
Voordat ik verder gaat met Spotten, wat doe ik verkeerd bij het Spot aanmaken.
melding krijgen dat de NZB niet is uit te pakken.
Na controle op WWW zag ik de deze Spots compleet waren.
Maar op Spotnet bij de 4 Spots werkt het bij mij ook niet, andere Spots die ik niet geplaatst heb werken wel.
Moet wel zeggen dat ik na het maken van de Spot de 4 NZB's verwijderd heb van mijn Harde Schijf.
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
De nzb's weggooien na het aanmelden van je spots is niet de oorzaak, gaat bij mij nl. ook gewoon goedfootball57 schreef: Na controle op WWW zag ik de deze Spots compleet waren.
...

Stond de betreffende content ook al compleet op usenet toen je de nzb's aanmaakte?
-
Daar heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken, nu staat hij compleet erop, de NZB werkt nu niet.
Als ik de Spot aanmaak verwijs ik wel dat de NZB op mijn Computer staat.
Als ik de Spot aanmaak verwijs ik wel dat de NZB op mijn Computer staat.