Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Lijbrandt.nl Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft MSE Met welk programma download je?: NewsLeecher Wanneer begon je probleem?: van het begin met de installatie van Spotnet. Geef een beschrijving van je probleem: Kan geen reactie plaatsen.
Als ik een reactie wil plaatsen dan krijg ik een kader met de tekst:De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Gezocht op Google voor een oplossing. Schone installatie: Ja XML bestand.:
Hoi Wheaten.
Ten eerste vriendelijk bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb gedaan wat je zei maar helaas geen baat.
Maar dat zag ik ook: <WindowMaximized>True</WindowMaximized>moet ik deze ook veranderen.
Mvg Fred1946
fred1946 schreef:Maar dat zag ik ook: <WindowMaximized>True</WindowMaximized>moet ik deze ook veranderen.
Nee, die moet zo blijven.
staat er in servers.xml een draadje voor spotten?
(Als je deze XML hier neerzet, vergeet dan niet je account gegevens te verwijderen.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
Gedaan geen resultaat krijg nu bij opstarten Spotnet kader te zien met ongeldigelengte voor een base-64-teksetmatrix of tekenreeks.
Ook Spotnet op nieuw geinstalleerd zelfde.
In iedere geval hartelijk dank voor je hulp en moeite,stop er mee.
nog niet opgeven, doen wij ook niet.
Je hebt wel het encrypte paswoord gebruikt uit een van de andere lijnen, en niet je paswoord letterlijk overgenomen in servers.xml?
Dus via spotnet de usenet gegevens plaatsen en daarna handmatig het ip adres aanpassen.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.