Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist : supernews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: supernews
- Internet: internet explorer
Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist : supernews
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: supernews
Welke Internet Provider heb je?: internet explorer
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: f secure
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb afgelopen donderdag (13 maart 2014) de 9 euro betaald. Vervolgens kon ik gewoon inloggen en downloaden. Zaterdag heb ik dit nogmaals geprobeerd, maar toen gaf hij consequent aan dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is.
Geef een beschrijving van je probleem: Elke keer als ik wil inloggen geeft spotnet aan dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is. Ik heb dit wachtwoord niet gewijzigd nadat ik de eerste keer in kon loggen. Ik kan bij supernews gewoon met deze gegevens inloggen, dan is er geen probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotnet afgesloten en opnieuw opgestart. Ik heb gebruikersnaam en wachtwoord volledig weggehaald en opnieuw ingevoerd. Werkt niet.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: supernews
Welke Internet Provider heb je?: internet explorer
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: f secure
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb afgelopen donderdag (13 maart 2014) de 9 euro betaald. Vervolgens kon ik gewoon inloggen en downloaden. Zaterdag heb ik dit nogmaals geprobeerd, maar toen gaf hij consequent aan dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is.
Geef een beschrijving van je probleem: Elke keer als ik wil inloggen geeft spotnet aan dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is. Ik heb dit wachtwoord niet gewijzigd nadat ik de eerste keer in kon loggen. Ik kan bij supernews gewoon met deze gegevens inloggen, dan is er geen probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotnet afgesloten en opnieuw opgestart. Ik heb gebruikersnaam en wachtwoord volledig weggehaald en opnieuw ingevoerd. Werkt niet.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.