Lettertype spots
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Easy Usenet
- Internet: Ziggo
Lettertype spots
Hoi,
Is het mogelijk om in Spotnet 1.8.1 de lettergrootte in de spots zelf (dus niet de database en filters e.d.) aan te passen? Ik heb onlangs een nieuwe pc gebouwd en heb nu een andere resolutie (van 1360x768 naar 1920x1080). Ik gebruik mijn tv als beeldscherm, ik zit hier ongeveer 1.5 meter vanaf. Wanneer ik nu een spot open in Spotnet worden de letters in de spots zelf zo klein afgebeeld dat ze onleesbaar zijn. Via een omweg kan ik wel vergroten (CTRL + MUISWIEL), maar aangezien ik veel spots open is dit geen geschikte oplossing. In de settings.xml kon ik geen optie vinden, ik heb ook gezocht in de spot.htm en comment.htm bestanden van mijn thema (Thema 03 voor Spotnet V1.8.1, IMDb, Last.fm, SIL , conf. tool en Encrypted NZB, van dit forum afgeplukt) maar daar vond ik ook geen optie.
Ik wil trouwens niet mijn resolutie of andere instellingen in Windows 8.1 aanpassen. Alles staat op dit moment perfect afgebeeld, zelfs de lettertype van de database en de filters zijn duidelijk leesbaar, en dat met een lettergrootte van 12. Het lijkt wel of de lettergrootte in de spots maar iets van 6 of 8 zijn.
Alle hulp is welkom (en nodig ^^)
Bvd en mvg,
Copro
Is het mogelijk om in Spotnet 1.8.1 de lettergrootte in de spots zelf (dus niet de database en filters e.d.) aan te passen? Ik heb onlangs een nieuwe pc gebouwd en heb nu een andere resolutie (van 1360x768 naar 1920x1080). Ik gebruik mijn tv als beeldscherm, ik zit hier ongeveer 1.5 meter vanaf. Wanneer ik nu een spot open in Spotnet worden de letters in de spots zelf zo klein afgebeeld dat ze onleesbaar zijn. Via een omweg kan ik wel vergroten (CTRL + MUISWIEL), maar aangezien ik veel spots open is dit geen geschikte oplossing. In de settings.xml kon ik geen optie vinden, ik heb ook gezocht in de spot.htm en comment.htm bestanden van mijn thema (Thema 03 voor Spotnet V1.8.1, IMDb, Last.fm, SIL , conf. tool en Encrypted NZB, van dit forum afgeplukt) maar daar vond ik ook geen optie.
Ik wil trouwens niet mijn resolutie of andere instellingen in Windows 8.1 aanpassen. Alles staat op dit moment perfect afgebeeld, zelfs de lettertype van de database en de filters zijn duidelijk leesbaar, en dat met een lettergrootte van 12. Het lijkt wel of de lettergrootte in de spots maar iets van 6 of 8 zijn.
Alle hulp is welkom (en nodig ^^)
Bvd en mvg,
Copro
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Leeftijd: 110
Re: Lettertype spots
Ik zou het menu eens proberen
En niet mijn thema's gebruiken. Hier is het aanpassen van lettergrootte verwijderd. (Gaf problemen met de lay-out)
Wil je dit wel doen, dan zal je binnen mijn thema in de html code de tag "[FONTSIZE]" moeten gebruiken voor font-size.
bv voor de code van description:

En niet mijn thema's gebruiken. Hier is het aanpassen van lettergrootte verwijderd. (Gaf problemen met de lay-out)
Wil je dit wel doen, dan zal je binnen mijn thema in de html code de tag "[FONTSIZE]" moeten gebruiken voor font-size.
bv voor de code van description:
Code: Selecteer alles
<div id="Description">
<font size=[FONTSIZE]>
</p>[SN:DESC]</p>
</font>
</div>

- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Bedankt voor je reactie.
Dit is niet precies wat ik bedoelde, ik bedoel de tekst die in de spots zelf wordt afgebeeld
Zo ziet de lettergrootte van Spotnet eruit:
<KNIP>
En zo ziet de lettergrootte van de tekst in de spots eruit:

(dit is exact hoe het eruitziet, er is niets vergroot of verkleind)
Het is voor mij nauwelijks mogelijk om deze tekst te lezen. Ik kan de tekst nu wel lezen via een omweg, maar ik ben op zoek naar een permanente oplossing. Ik wil dit graag doen zonder de resolutie en/of lettergrootte in Windows 8.1 aan te passen.
Ik hoop dat dit mogelijk is op de één of andere manier, vind het eerlijk gezegd vreemd dat hier geen optie voor is in Spotnet zelf.
Mvg,
Copro
Edit:
Ik wil er nog even bij zeggen dat het aanpassen van de Lettergrootte in Spotnet niet de lettergrootte in de spots aanpast (Ik ga ervan uit dat je dit wel weet, maar misschien heb je nog nooit het lettertype hoeven aan te passen en ben je hier nog niet van op de hoogte).
In ieder geval, vriendelijk bedankt.
Dit is niet precies wat ik bedoelde, ik bedoel de tekst die in de spots zelf wordt afgebeeld
Zo ziet de lettergrootte van Spotnet eruit:
<KNIP>
En zo ziet de lettergrootte van de tekst in de spots eruit:

(dit is exact hoe het eruitziet, er is niets vergroot of verkleind)
Het is voor mij nauwelijks mogelijk om deze tekst te lezen. Ik kan de tekst nu wel lezen via een omweg, maar ik ben op zoek naar een permanente oplossing. Ik wil dit graag doen zonder de resolutie en/of lettergrootte in Windows 8.1 aan te passen.
Ik hoop dat dit mogelijk is op de één of andere manier, vind het eerlijk gezegd vreemd dat hier geen optie voor is in Spotnet zelf.
Mvg,
Copro
Edit:
Ik wil er nog even bij zeggen dat het aanpassen van de Lettergrootte in Spotnet niet de lettergrootte in de spots aanpast (Ik ga ervan uit dat je dit wel weet, maar misschien heb je nog nooit het lettertype hoeven aan te passen en ben je hier nog niet van op de hoogte).
In ieder geval, vriendelijk bedankt.
Afbeelding verwijderd ivm verwijzing naar bestanden
- ManiaK
-
- Moderator Team Lid
Spotnet Improver Local (SIL) 2.0c
Spotnet IL-config - Lettergrootte

-
Spotinfo

Voor de zekerheid het originele Spotnet Theme als bijlage (je hebt al veel thema's gebruikt)
1. spot.htm en comment.htm vervangen (zie bijlage)
2. Daarna Spotnet Improver Local (SIL) 2.0c installeren.
Edit:
Spotnet IL-config - Lettergrootte handmatig invoeren

Spotnet IL-config - Lettergrootte

-
Spotinfo

Voor de zekerheid het originele Spotnet Theme als bijlage (je hebt al veel thema's gebruikt)
1. spot.htm en comment.htm vervangen (zie bijlage)
2. Daarna Spotnet Improver Local (SIL) 2.0c installeren.
Edit:
Spotnet IL-config - Lettergrootte handmatig invoeren

- Spoiler: show
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Ypsos op 20 okt 2014, 17:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Heel erg bedankt, dit is precies wat ik nodig had. Bedankt voor jullie hulp, ik ga nu weer lekker downloaden ^^.
Mvg,
Copro
Mvg,
Copro