Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: news.cheapnews.eu Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: ongeveer 2/3 weken geleden. ik heb gedownload, daarna wou ik nog iets downloaden en toen kreeg ik errors. Geef een beschrijving van je probleem: een paar weken geleden (2/3) kon ik nog gewoon downloaden, de laatste download die ik deed was: <KNIP> (dat is een game) daarna kon ik spotnet helemaal niet meer opstarten. sinds ik het probleem heb blijven er meer problemen komen bij het opstarten van spotnet. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
naam van de game verwijderd
- ardy43
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik denk dat het een .NET framework fout is. Probeer daarom eens om .NET Framework opnieuw te installeren.
Eerst verwijderen we de al geinstalleerde versie. Ga naar start > configuratiescherm > 'een programma verwijderen' > zoek naar Microsoft .NET Framework en verwijder deze.
Hierna download je .NET opnieuw op http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... x?id=17718 en installeer je .NET weer.
Dat heb ik geprobeerd maar ik kan Microsoft framework client niet verwijderen/herstellen.
Ik heb ook een expension of zoiets van framework en bij die is er wel een optie herstellen maar bij het proces van herstellen gaat het voortgangbalkje weer achteruit en dan zegt hij dat het mislukt is, dit heb ik elke dat ik een poging doe om het te herstellen.
Bedankt voor je snelle reactie . Het is overigens nog niet gelukt.
Dat zal ik proberen. Ik edit dit bericht als het gelukt/ niet gelukt is.
*fingers crossed*
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 jan 2014, 14:08] --
NOODGEVAL. CLEANUP TOOL HEEFT NIET GEWERKR WIL DE FRAMEWORK VERSIES DIE IK HAD WEER TERUG DE NORMALE WEET IK NOG MAAR DE ANDERE WEET IK DE NAAM NIET MEER. WAT TE DOEN????????????????????????
Ze zijn alleen noodzakelijk, als je software hebt, die het gebruikt. Meestal wordt dat dan wel aangegeven.
Microsoft .NET Framework 4.0 is nodig om Spotnet juist te laten draaien
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.